Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Representation of Green Consumerism

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Representation of Green Consumerism Johanna Moisander
Codul Libristo: 06819259
Editura VDM Verlag, decembrie 2008
Global warming has recently been pinpointed as an§urgent challenge for environmental policy-makers a... Descrierea completă
? points 230 b
463 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Materializing New Media Anna Munster / Carte broșată
common.buy 186 lei
Nature of Chaos in Business J. Garrett Ralls Jr. / Copertă tare
common.buy 341 lei
Escape Through Austria / Carte broșată
common.buy 478 lei
Making Shakespeare Tiffany Stern / Copertă tare
common.buy 996 lei
Natural Resources - Technology, Economics & Policy U. Aswathanarayana / Copertă tare
common.buy 1.107 lei
Geo-processing of Cyclonic Tracks of The Bay of Bengal Ubaydur Rahaman Siddiki / Carte broșată
common.buy 283 lei
Investigatory Projects in Chemistry Pradip Tekade / Carte broșată
common.buy 283 lei

Global warming has recently been pinpointed as an§urgent challenge for environmental policy-makers and§social marketers all over the world. In much of the§academic literature on the topic, problems and§solutions are conceptualized and framed in terms of§individual choice. Ecologically minded green§consumers are expected to function as a powerful§market force, pushing society toward sustainable§development.§This book problematizes such individualistic ideas§and sets out to rethink social marketing as a§scholarly project. It argues that the ways in which§consumers and consumption-related social problems are§typically conceptualized and framed in the literature§are inadequate for developing effective social§marketing interventions because they fail to account§for the cultural dynamics of marketplace activity.§Drawing on constructivist epistemologies and§poststructuralist social theory, the book builds an§alternative approach to the study of green§consumerism and consumers as targets of social§marketing interventions.§Overall, the book seeks to provoke discussion and§debate on the topic among marketing scholars as well§as environmental policy-makers and social marketing§practitioners.

Informații despre carte

Titlu complet Representation of Green Consumerism
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 272
EAN 9783639102710
ISBN 3639102711
Codul Libristo 06819259
Editura VDM Verlag
Greutatea 384
Dimensiuni 151 x 229 x 15
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo