Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Religions as Brands

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Religions as Brands Jean-Claude Usunier
Codul Libristo: 04783829
Editura Taylor & Francis Ltd, decembrie 2013
During the twentieth century, religion has gone on the market place. Churches and religious groups a... Descrierea completă
? points 583 b
1.174 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Ontology and Metaontology Francesco Berto / Carte broșată
common.buy 294 lei
Partial Differential Equations in Fluid Dynamics Isom H. Herron / Carte broșată
common.buy 472 lei
Vandal Ann Schlee / Carte broșată
common.buy 42 lei
Queering the Non/Human / Copertă tare
common.buy 1.070 lei
Dr. Beach?s Survival Guide Stephen P. Leatherman / Carte broșată
common.buy 167 lei
Smitten Book Club Hunter / Carte broșată
common.buy 83 lei
Bible on the Question of Homosexuality Innocent Himbaza / Carte broșată
common.buy 126 lei

During the twentieth century, religion has gone on the market place. Churches and religious groups are forced to 'sell god' in order to be attractive to 'religious consumers'. More and more, religions are seen as 'brands' that have to be recognizable to their members and the general public. What does this do to religion? How do religious groups and believers react? What is the consequence for society as a whole? This book brings together some of the best international specialists from marketing, sociology and economics in order to answer these and similar questions. The interdisciplinary book treats new developments in three fields that have hitherto evolved rather independently: the commoditization of religion, the link between religion and consumer behavior, and the economics of religion. By combining and cross-fertilizing these three fields, the book shows just what happens when religions become brands.

Informații despre carte

Titlu complet Religions as Brands
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2013
Număr pagini 276
EAN 9781409467557
ISBN 1409467554
Codul Libristo 04783829
Greutatea 668
Dimensiuni 164 x 235 x 24
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo