Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Reklama produktow i uslug bankowych

Limba polonezăpoloneză
Carte Carte broșată
Carte Reklama produktow i uslug bankowych Miroslawa Krzyscin
Codul Libristo: 12922913
Editura CeDeWu, decembrie 2012
Temat podatnosci konsumentow na reklame produktow finansowych jest materia niezwykle delikatna. Na p... Descrierea completă
? points 35 b
77 lei -8 %
70 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 4 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


This Was Our Pact Ryan Andrews / Carte broșată
common.buy 71 lei
Directions Reinhold Ebertin / Carte broșată
common.buy 151 lei
Candida Albicans Leon Chaitow / Carte broșată
common.buy 61 lei
Manjunja Narinje Abgarjan / Copertă tare
common.buy 82 lei
La Jungle Peter Kuper / Carte broșată
common.buy 97 lei
Le Collier Vole Carol Higgins Clark / Carte broșată
common.buy 63 lei
Happy Flight Xu He / Carte broșată
common.buy 69 lei
Workforce Cross Training David A. Nembhard / Copertă tare
common.buy 993 lei
Diachronic Studies on Information Structure Gisella Ferraresi / Copertă tare
common.buy 1.665 lei
Songe de Monomotapa J. Pontalis / Carte broșată
common.buy 60 lei
El Cumpleanos Secreto (the Secret Keeper) Kate Morton / Carte broșată
common.buy 79 lei
Ingiliz Gelin Annabel Lynsay Sands / Carte broșată
common.buy 77 lei
Sam's Magic Mirror Emily Madill / Carte broșată
common.buy 66 lei

Temat podatnosci konsumentow na reklame produktow finansowych jest materia niezwykle delikatna. Na podejmowane decyzje nabywcze ma bowiem wplyw caly szereg czynnikow, czesto trudno uchwytnych i niejednoznacznych. Ksiazka, ktora trzymacie Panstwo w rekach, jest bodaj pierwszym interdyscyplinarnym opracowaniem probujacym udzielic odpowiedzi na pytania: po jakie techniki wplywu siegaja reklamy bankowe, na podstawie czego klienci bankow podejmuja decyzje nabywcze i jakie argumenty uzyte w reklamie odnosza pozadany skutek w postaci zakupu uslugi/produktu finansowego. Niniejsza publikacja w przeciwienstwie do powielanych nudnych marketingowych teorii w niebanalny sposob podejmuje wazki temat stosowania emocjonalnie nacechowanej perswazji oraz podatnosci konsumentow na reklame produktow bankowych, przystepnie tlumaczac nawet zlozone teorie. Odnosi sie na przyklad do niezwykle interesujacej koncepcji konsumenta - wasala biznesu (por. A. Lewicka-Strzalecka) gloszacej, iz biznes odebral mu podmiotowosc, deformujac hierarchie wartosci i umieszczajac na jej czele konsumpcje. Zgodnie z nia reklama jest oskarzana o kreowanie sztucznych potrzeb, manipulowanie konsumentem oraz promowanie materializmu.

Informații despre carte

Titlu complet Reklama produktow i uslug bankowych
Limba poloneză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 232
EAN 9788375565041
ISBN 8375565040
Codul Libristo 12922913
Editura CeDeWu
Greutatea 390
Dimensiuni 165 x 235
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo