Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Realtime Advertising

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Realtime Advertising Oliver Busch
Codul Libristo: 02725212
Editura Springer Gabler, septembrie 2014
Dieses Grundlagenwerk zu Realtime Advertising erklärt praxisnah und fundiert, welche Rolle automatis... Descrierea completă
? points 147 b
297 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


SEO for Business 2019 Morgan Alexander Morgan / Copertă tare
common.buy 155 lei
Issledovanie harakteristik lazernogo dioda tipa VCSEL Alexandr Vlasov / Carte broșată
common.buy 193 lei
Jason and the Argonauts Neil Foster MacPhail / Carte broșată
common.buy 70 lei
Faith of the Rag Doll Benita Nichols / Carte broșată
common.buy 38 lei
Having Fun with Felting Dana Meachen Rau / Carte broșată
common.buy 79 lei
Die große Widerrede vagrios Pontikus / Carte broșată
common.buy 110 lei
Made in Spain Silvia Martinez / Carte broșată
common.buy 300 lei
Mitarbeiterintegration durch Mentoring Christina Hengl / Carte broșată
common.buy 251 lei
Joomla! 3 SEO and Performance Simon Kloostra / Carte broșată
common.buy 182 lei
Environmental Change, Adaptation, and Security S. Lonergan / Carte broșată
common.buy 1.274 lei
Ehe ihr euch traut H. Norman Wright / Carte broșată
common.buy 45 lei

Dieses Grundlagenwerk zu Realtime Advertising erklärt praxisnah und fundiert, welche Rolle automatisierte Echtzeit-Werbung in einem orchestrierten Media-Mix spielt und wie sie von Grund auf funktioniert. Denn: Realtime Advertising ist für Marketingverantwortliche so neu, bedrohlich und chancenreich wie die Internetwerbung zur Jahrtausendwende und selbst für viele Marketing- und Medienexperten erklärungsbedürftig. §Fu hrende Branchenexperten aus Unternehmen, Agenturen und Medien erla utern diese revolutiona re Art des digitalen Marketings, darunter Prof. Dr. Ju rgen Seitz, Dr. Mark Grether, Prof. Dr. Burkhardt Funk, Thomas Schauf, Philip Missler, Stanton Sugarman, Stephan Noller, Marco Klimkeit, Edmund Heider, Holm Mu nstermann, Nils Hachen, Arndt Groth, Oliver Gertz, Patrick Dawson, Kolja Brosche, Sven Weisbrich, Arno Scha fer, Alexander Go sswein, Sascha Jansen und Wolfgang Bscheid.§Mit klaren Handlungsempfehlungen und Praxistipps für die begonnene Transformation des Marketings.§Inklusive eBook Zugangs-Coupon im Buch§

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo