Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Racist Trademarks

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Racist Trademarks Malte Hinrichsen
Codul Libristo: 05282112
Editura LIT Verlag, noiembrie 2011
Since the beginning of commodity culture, products have been marketed with images reflecting racist... Descrierea completă
? points 52 b
111 lei -4 %
105 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Poster - PopArt - Graffiti, 18 Folien Hans-Peter Kohlhaas / Jucărie
common.buy 111 lei
Partita a-Moll für Gitarre Johann Anton Logy / Note muzicale
common.buy 63 lei
Réarrangement Relatif Jean-Michel Rakotoson / Carte broșată
common.buy 324 lei
Lasers, Spectroscopy and New Ideas Marc D. Levenson / Carte broșată
common.buy 324 lei
curând
Am Ende des Schweigens, 6 Audio-CDs Charlotte Link / Audio CD
common.buy 69 lei
Die böse Stunde Gabriel Garcia Marquez / Copertă tare
common.buy 80 lei
Les Ecrivains a l' ecole Roswitha Guizetti / Carte broșată
common.buy 35 lei
Senz'Amore marchesa Colombi / Carte broșată
common.buy 161 lei
Lambacher Schweizer Mathematik 10. Ausgabe Bayern August Schmid / Carte broșată
common.buy 186 lei
Lebe Balance, 1 Audio-CD Martin Bohus / Audio CD
common.buy 66 lei
Lernwerkstatt Die Zeit der Industrialisierung Lynn-Sven Kohl / Carte broșată
common.buy 65 lei

Since the beginning of commodity culture, products have been marketed with images reflecting racist concepts of otherness. Using the prominent examples of three companies - Uncle Ben's, Sarotti and Banania - Malte Hinrichsen examines how racist trademark figures were established in the U.S., Germany and France and built on nation-specific processes of racial stereotyping. While Hinrichsen finds that the three figures mirror their national histories of slavery, Orientalism and colonialism, he reveals that their paths through popular culture also followed strikingly similar patterns. Conceived in an era of overt racism, each symbol was challenged by social movements over the course of the 20th century and became increasingly marginalised in promotional activities. In the early 2000s, however, all three figures were relaunched with supposedly new makeovers, hitting once again at the heart of commodity culture and illustrating the subtle prevalence of racist stereotypes.

Informații despre carte

Titlu complet Racist Trademarks
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 128
EAN 9783643902856
Codul Libristo 05282112
Editura LIT Verlag
Greutatea 172
Dimensiuni 136 x 208 x 9
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo