Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Quantitative Models in Marketing Research

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Quantitative Models in Marketing Research Philip Hans FransesRichard Paap
Codul Libristo: 02023780
Editura Cambridge University Press, iunie 2010
Advances in data collection and data storage techniques have enabled marketing researchers to study... Descrierea completă
? points 134 b
270 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
The Way of the Superior Man David Deida / Carte broșată
common.buy 88 lei
top
The Maddest Obsession Danielle Lori / Carte broșată
common.buy 99 lei
top
Children of Ash and Elm Neil Price / Carte broșată
common.buy 99 lei
top
I Want to Eat Your Pancreas (Light Novel) Yoru Sumino / Carte broșată
common.buy 72 lei
top
Finding Your Element Ken Robinson / Carte broșată
common.buy 58 lei
Pathfinder Gamemastery Guide Pocket Edition (P2) Jason Bulmahn / Carte broșată
common.buy 112 lei
Practical Lock Picking Deviant Ollam / Carte broșată
common.buy 237 lei
Beginner Acoustic Fingerstyle Guitar Joseph Alexander / Carte broșată
common.buy 114 lei
All the Murmuring Bones / Carte broșată
common.buy 48 lei
curând
Classic Greek Masterpeices of Sculpture Photini Zaphiropoulou / Copertă tare
common.buy 128 lei
AspectJ in Action, Second Edition Ramnivas Laddad / Carte broșată
common.buy 296 lei
Qualitative Consumer and Marketing Research Russell Belk / Carte broșată
common.buy 374 lei
Oxford History of Poland-Lithuania Robert I. Frost / Carte broșată
common.buy 331 lei

Advances in data collection and data storage techniques have enabled marketing researchers to study the individual characteristics of a large range of transactions and purchases, in particular the effects of household-specific characteristics. This 2001 book presents important and practically relevant quantitative models for marketing research. Each model is presented in detail with a self-contained discussion, which includes: a demonstration of the mechanics of the model, empirical analysis, real world examples, and interpretation of results and findings. The reader of the book will learn how to apply the techniques, as well as understand the methodological developments in the academic literature. Pathways are offered in the book for students and practitioners with differing numerical skill levels; a basic knowledge of elementary numerical techniques is assumed.

Informații despre carte

Titlu complet Quantitative Models in Marketing Research
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 224
EAN 9780521143653
ISBN 0521143659
Codul Libristo 02023780
Greutatea 410
Dimensiuni 164 x 243 x 12
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo