Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Quantitative Modelling in Marketing and Management

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Quantitative Modelling in Marketing and Management Luiz Moutinho
Codul Libristo: 01231545
Editura World Scientific Publishing, decembrie 2012
The field of marketing and management has undergone immense changes over the past decade. These dyna... Descrierea completă
? points 560 b
1.126 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Lychee Light Club Usamaru Furuya / Carte broșată
common.buy 77 lei
Vulcan's Hammer Chris Gibson / Copertă tare
common.buy 173 lei
Čeština stručná mluvnice Kleker Jiří / Carte broșată
common.buy 24 lei
Biblia Hebraica Quinta (BHQ), Genesis Abraham Tal / Carte broșată
common.buy 242 lei
Język angielski a polityka George Orwell / Carte broșată
common.buy 11 lei
Syn Jo Nesbo / Carte broșată
common.buy 48 lei
Soup Movement Ben Davis / Carte broșată
common.buy 59 lei
Nothing to Lose, Everything to Gain Ryan Blair / Carte broșată
common.buy 73 lei
Mass Killers: Inside the Minds of Men Who Murder David J. Krajicek / Carte broșată
common.buy 71 lei
Vlnobití Tao Pej / Carte broșată
common.buy 26 lei
Presidency of Donald J. Trump Julian E. Zelizer / Copertă tare
common.buy 657 lei
GOOD NIGHT WORLD URU OKABE / Copertă tare
common.buy 56 lei
Conversations With A Pedophile Dr Amy Hammel-Zabin / Carte broșată
common.buy 78 lei
Das letzte Wort der Wanderratte Rafik Schami / Carte broșată
common.buy 56 lei

The field of marketing and management has undergone immense changes over the past decade. These dynamic changes are driving an increasing need for data analysis using quantitative modelling. Problem solving using the quantitative approach and other models has always been a hot topic in the fields of marketing and management. Quantitative modelling seems admirably suited to help managers in their strategic decision making on operations management issues. In social sciences, quantitative research refers to the systematic empirical investigation of social phenomena via statistical, mathematical or computational techniques. This book focuses on the description and applications of many quantitative modelling approaches applied to marketing and management. The structure encompasses statistical, computer and mathematical as well as other models. The topics range from fuzzy logic and logical discriminant models to growth models and k-clique models. It also covers current research being conducted in the field.

Informații despre carte

Titlu complet Quantitative Modelling in Marketing and Management
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2012
Număr pagini 500
EAN 9789814407717
ISBN 9814407712
Codul Libristo 01231545
Greutatea 871
Dimensiuni 162 x 236 x 34
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo