Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Quality, Satisfaction and Repurchase Intention

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Quality, Satisfaction and Repurchase Intention Temesgen Gebregziabher
Codul Libristo: 06944917
Editura LAP Lambert Academic Publishing, noiembrie 2011
Leather shoe industry, in Ethiopia, is both large and competitive. Therefore, designing and implemen... Descrierea completă
? points 124 b
260 lei -4 %
247 lei
La editor doar la comandă Expediem în 3-5 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Dive Into Python 3 Mark Pilgrim / Carte broșată
common.buy 300 lei
Dependence Modeling with Copulas Harry Joe / Copertă tare
common.buy 699 lei
Roots of Conservatism in Mexico Benjamin T. Smith / Carte broșată
common.buy 254 lei
Charles Dickens: Christoph Schüly / Carte broșată
common.buy 423 lei
Problems in Lumber Distribution Nation Lumber Manufacturers Association / Carte broșată
common.buy 118 lei
Introducing American Religion Charles H. Lippy / Copertă tare
common.buy 984 lei
Timely And The Timeless Lord Immanuel Jakobovits / Copertă tare
common.buy 210 lei
JOBIM DEFINITIVE COLLECTION PVG BK Antonio Carlos Jobim / Carte broșată
common.buy 119 lei
Sojourning Sisters Jean Barman / Carte broșată
common.buy 245 lei
Flexural-Torsional Buckling of Structures N. S. Trahair / Copertă tare
common.buy 1.390 lei

Leather shoe industry, in Ethiopia, is both large and competitive. Therefore, designing and implementing effective strategies targeting to market acceptance/purchase of local leather shoes is crucial to firm s success and survival. Moreover, while offering better quality, organizations in the industry may draw profitability through fetching new customers and retaining the existing ones. However, there seems little research being done on consumer behavior in Ethiopian leather shoes industry. Therefore, the study is an attempt to see the relationship of quality perceptions, satisfaction, and repurchase intentions of the consumers of leather shoes. The results of the study may help leather shoes manufacturers (marketers, decision makers) in understanding product quality perceptions of their consumers, provides guides to in framing their marketing strategies and marketing mixes. It may also serve as a benchmark for consumer behavior researchers interested in exploring the areas of perceived product quality, consumer satisfaction, and repurchase intention.

Informații despre carte

Titlu complet Quality, Satisfaction and Repurchase Intention
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 84
EAN 9783846517925
Codul Libristo 06944917
Greutatea 128
Dimensiuni 150 x 220 x 4
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo