Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Qualitative Markt- und Konsumforschung

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Qualitative Markt- und Konsumforschung Thomas Kühn
Codul Libristo: 01554921
Editura Springer Fachmedien Wiesbaden, martie 2020
Qualitative Markt- und Konsumforschung gewinnt seit Jahren zunehmend an Bedeutung. Das Buch rückt Gr... Descrierea completă
? points 118 b
239 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


How Do You Feel? Anthony Browne / Cărți pliante
common.buy 42 lei
Příspěvek k dějinám radosti Radka Denemarková / Copertă tare
common.buy 57 lei
Příběh filmu Tři bratři Darek Šmíd / Copertă tare
common.buy 53 lei
Peter und der Wolf Sergej Prokofjew / Carte broșată
common.buy 66 lei
From Disgust to Humanity Martha C Nussbaum / Copertă tare
common.buy 108 lei
Der Hund des Propheten Ulrich Ritzel / Carte broșată
common.buy 43 lei
Heaven Is Here Stephanie Nielson / Carte broșată
common.buy 107 lei
Stuhlgang und der Sinn des Lebens Jean-Paul Besser / Carte broșată
common.buy 93 lei
Employment Policy in Transition Regina T. Riphahn / Carte broșată
common.buy 640 lei
Luise im Gluck Sabine Gehlen / Carte broșată
common.buy 109 lei
Regionalization of Watersheds A.R. Rao / Carte broșată
common.buy 640 lei
Digital Photography Henry Horenstein / Copertă tare
common.buy 131 lei
Outsider Geordan Murphy / Carte broșată
common.buy 94 lei

Qualitative Markt- und Konsumforschung gewinnt seit Jahren zunehmend an Bedeutung. Das Buch rückt Grundlagen und Grundzüge von qualitativer Markt- und Konsumforschung in den Mittelpunkt, indem das Gemeinsame und Verbindende verschiedener Methoden und theoretisch begründeter Perspektiven aufgezeigt und begründet wird. Dem Einsteiger wird dadurch eine grundlegende Orientierung geboten, die es ihm ermöglicht, eigene Forschungsprojekte durchzuführen. Dem Fortgeschrittenen wird durch das Buch die Möglichkeit geschaffen, sein auf bestimmte Methoden und Theorien bezogenes Expertenwissen besser einzuordnen, das damit verbundene Potenzial besser einschätzen und begründet erweitern zu können.

Informații despre carte

Titlu complet Qualitative Markt- und Konsumforschung
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2020
Număr pagini 235
EAN 9783531194295
ISBN 3531194291
Codul Libristo 01554921
Greutatea 344
Dimensiuni 148 x 210 x 15
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo