Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Qualidade, Comportamento, e Resultados: O lado humano da Melhoria em Qualidade

Limba portughezăportugheză
Carte Carte broșată
Carte Qualidade, Comportamento, e Resultados: O lado humano da Melhoria em Qualidade Jerry Pounds
Codul Libristo: 17572298
Abra qualquer livro sobre Total Quality Management, melhoria cont nua, Lean, Six Sigma, World Class... Descrierea completă
? points 36 b
73 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri

Abra qualquer livro sobre Total Quality Management, melhoria cont nua, Lean, Six Sigma, World Class Manufacturing, ou o Sistema de Produ o da Toyota. Procure por um cap tulo sobre "como gerenciar o comportamento humano"-um cap tulo que descreva exatamente

Informații despre carte

Titlu complet Qualidade, Comportamento, e Resultados: O lado humano da Melhoria em Qualidade
Limba portugheză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 144
EAN 9781522889465
ISBN 1522889469
Codul Libristo 17572298
Greutatea 199
Dimensiuni 152 x 229 x 8
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo