Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference Jean-Charles Chebat
Codul Libristo: 15194053
Editura Springer International Publishing AG, octombrie 2016
This volume includes the full proceedings from the 1998 Multicultural Marketing Conference held in M... Descrierea completă
? points 488 b
982 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


First Men in the Moon H G Wells / Carte broșată
common.buy 70 lei
Guilderland, New York Alice C. Begley / Copertă tare
common.buy 176 lei
Manuel Giménez Fernández (1896-1968). Epistolario político Alfonso Braojos Garrido / Carte broșată
common.buy 115 lei
CE EMPWR ESS A2 LRNG PK ADRIAN DOFF / Carte broșată
common.buy 373 lei
Reclaiming Gotham Juan Gonzalez / Copertă tare
common.buy 121 lei
Geschichte von Mainz Karl Klein / Carte broșată
common.buy 300 lei
Introduction to Socio-Finance Jorgen Vitting-Andersen / Carte broșată
common.buy 324 lei

This volume includes the full proceedings from the 1998 Multicultural Marketing Conference held in Montreal, Canada. The focus of the conference and the enclosed papers is on marketing to various ethnic groups in both a US and global context. It presents papers on various multicultural issues across the entire spectrum of marketing activities and functions including marketing management, marketing strategy, and consumer behavior. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review . Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo