Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Premier Oil Strategic Management

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Premier Oil Strategic Management Adam James
Codul Libristo: 02619507
Editura Grin Publishing, aprilie 2014
Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Business Management, Corporate... Descrierea completă
? points 96 b
193 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Nehojace sa rany Edita Hlinková / Carte broșată
common.buy 43 lei
Teória jazyka a východiská sociálnych vied Jürgen Habermas / Copertă tare
common.buy 109 lei
Dutch Republic Jonathan Israel / Carte broșată
common.buy 400 lei
Windows Server 2016: Domain Infrastructure Staněk / Carte broșată
common.buy 262 lei
1947-1956 Bertolt Brecht / Copertă tare
common.buy 52 lei
Rehabilitationspsychologie Nicola Wolf-Kühn / Carte broșată
common.buy 210 lei
Lagezentrum Michael Waller / Carte broșată
common.buy 106 lei

Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: A, Oxford Brookes University, language: English, abstract: Premier Oil is one of the leading UK based oil and gas company. The company has oil and gas exploration, production and development interests in three major regions including Asia (Indonesia and Vietnam) Pakistan and Africa, and North Sea. This report presents a guide for the strategic direction of the company with a special focus upon its high prospects in Asian region. The report presents the strategic objectives of the company for its operation in Asia which encompass the growth, production and financial goals of the company in that region and is aligned with the overall company s performance. These objectives can only be achieved through the overall underlying efficiency of the company s internal processes, and its organizational learning and development aspects. Therefore, it is imperative to propose a balanced strategic guideline for the organization to achieve its overall financial and growth aims. This report uses the balance scorecard tool to propose several recommendations. It considers the key performance measures in each of the strategic perspectives namely financial, customer, internal processes and learning and innovation perspective.

Informații despre carte

Titlu complet Premier Oil Strategic Management
Autor Adam James
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 26
EAN 9783656629061
ISBN 3656629064
Codul Libristo 02619507
Editura Grin Publishing
Greutatea 45
Dimensiuni 148 x 210 x 2
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo