Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Power factor typology through Organizational and Network analysis

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Power factor typology through Organizational and Network analysis Nikolaos Hasanagas
Codul Libristo: 01915608
Editura ibidem, noiembrie 2003
Who can be powerful and when? Power is a function of network and organizational characteristics and... Descrierea completă
? points 71 b
144 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Versailles Uwe Schultz / Copertă tare
common.buy 97 lei
High Performance Textiles and Their Applications C Lawrence / Copertă tare
common.buy 1.007 lei
Detektiv Conan. Bd.19 Gosho Aoyama / Carte broșată
common.buy 30 lei
Intelligent Heart Dzigar Kongtrul / Carte broșată
common.buy 98 lei
Arzneipflanzenkultur Und Kr uterhandel Th. Meyer / Carte broșată
common.buy 496 lei
Modern Prussian History 1830-1947 Philip G Dwyer / Carte broșată
common.buy 386 lei
Genus Medicago (Leguminosae) K.A. Lesins / Carte broșată
common.buy 324 lei
Der Goldstaub-Taggecko Peter Krause / Carte broșată
common.buy 73 lei
Women, Death and Literature in Post-Reformation England Patricia Phillippy / Copertă tare
common.buy 677 lei
Versuche UEber Ventilbelastung Und Ventilwiderstand Carl von Bach / Carte broșată
common.buy 353 lei

Who can be powerful and when? Power is a function of network and organizational characteristics and therefore denies an actor (e.g. a NGO or trade union) to be powerful in all networks. To prove this idea, power and institutional theories as well as organizational models will come into use while proposing different types of power factors. Such factors include combinations of organizational and network characteristics that combine to produce high power synergy and low inconsistency. The first dimension of power is trust: the trustee leads the one who trusts. The second dimension is financial incentive: the gift giver influences the gift receiver. The third dimension is irreplaceability. The typology of power factors (organizational and network characteristics) was derived from both inductive and deductive processes. By using statistics-based vector algebra as a basis for the methodology, a survey covering 12 environmental policy networks in 8 European countries was conducted and more knowledge on power was obtained.

Informații despre carte

Titlu complet Power factor typology through Organizational and Network analysis
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2004
Număr pagini 162
EAN 9783898213868
Codul Libristo 01915608
Editura ibidem
Dimensiuni 210
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo