Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Power Branding

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Power Branding McKee Steve
Codul Libristo: 02171512
Editura Palgrave Macmillan, februarie 2014
Every one of the largest, most successful corporations were, at some point, mere startups. McKee exp... Descrierea completă
? points 87 b
205 lei -13 %
176 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Building a StoryBrand Donald Miller / Carte broșată
common.buy 66 lei
Knitted Woodland Creatures Susie Johns / Carte broșată
common.buy 88 lei
Encyclopaedia of Mathematics Michiel Hazewinkel / Carte broșată
common.buy 1.901 lei
11+ Maths Year 5-7 Workbook 4 Stephen C. Curran / Carte broșată
common.buy 54 lei
Wiley-Blackwell Companion to Political Sociology Edwin Amenta / Carte broșată
common.buy 328 lei
Abenteuer in Wesseling Sarah Gaspers / Carte broșată
common.buy 88 lei
Preludio de una luna inmortal Ricardo Galvan Barquin / Carte broșată
common.buy 63 lei

Every one of the largest, most successful corporations were, at some point, mere startups. McKee explains what enables some companies to growbigger and better, while others stumble along year after year, running but never winning the race. The difference is that the biggest and best brands aren't slaves to conventional marketing wisdom. McKee shows by example how the same, sometimes counter-intuitive, strategies used by the biggest brands can also best serve small and mid-sized companies. Among the topics explored: How can a company grow big by thinking small? Why do the best companies sometimes avoid being better? Why do brands that create the most memorable advertising stay away from focus groups? What is the secret to an effective slogan? When can admitting a negative become a positive? A diverse selection of companies provides powerful lessons, ranging from traditional icons like Coca-Cola, McDonald's, and General Motors, to new media models like Google and Facebook. This book appeals not only to time- starved executives, but also to middle managers and owners of small businesses who have a wide variety of marketing problems to address and who need to change the way they think about how to generate healthy, consistent growth.

Informații despre carte

Titlu complet Power Branding
Autor McKee Steve
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2014
Număr pagini 256
EAN 9781137278845
ISBN 1137278846
Codul Libristo 02171512
Greutatea 572
Dimensiuni 164 x 243 x 23
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo