Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Potential disintermediation of tourism distribution channels

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Potential disintermediation of tourism  distribution channels Stefanie Hartmann
Codul Libristo: 06821329
Editura VDM Verlag Dr. Müller, noiembrie 2008
Over the last decades, different types of tourism §distribution mechanisms have evolved. Recently, t... Descrierea completă
? points 124 b
263 lei -4 %
250 lei
La editor doar la comandă Expediem în 3-5 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Art Nouveau Ironwork of Austria and Hungary John Gacher / Copertă tare
common.buy 214 lei
Schooling Reform In Hard Times Paige Porter / Carte broșată
common.buy 340 lei
World investment and political risk 2013 World Bank / Carte broșată
common.buy 176 lei
Global Report on Student Well-Being Alex C. Michalos / Carte broșată
common.buy 640 lei
International Investment Rule-making United Nations: Conference on Trade and Development / Carte broșată
common.buy 104 lei
Wind Energy Pocket Reference Flemming Oster / Carte broșată
common.buy 245 lei
Saints in Babylon Kenric F Ward / Carte broșată
common.buy 88 lei
Wissensmanagement in Folge von Unternehmensubernahmen Stefan Maschek / Carte broșată
common.buy 348 lei
VOB Bildband Walter Winkler / Carte broșată
common.buy 754 lei

Over the last decades, different types of tourism §distribution mechanisms have evolved. Recently, the §emergence of online booking tools, enabled by the §evolution of the Internet, has created concerns §among traditional tourism intermediaries such as §travel agencies. As customers grow increasingly §confident in using Internet technologies, there is a §high potential for clients to organise their travel §completely on their own, threatening to bypass the §hitherto used travel agencies. Especially, the §corporate travel sector is said to be capable of §disintermediating traditional tourism distribution §channels as mainly standardised information that is §free of emotions is needed for this industry.§This study aims to find out whether the phenomenon §of potential disintermediation of traditional §tourism distribution channels in the business travel §sector can be supported.

Informații despre carte

Titlu complet Potential disintermediation of tourism distribution channels
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 68
EAN 9783639125450
Codul Libristo 06821329
Dimensiuni 151 x 221 x 12
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo