Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Popular Music as Promotion - Music and Branding in the Digital Age

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Popular Music as Promotion - Music and Branding in  the Digital Age Leslie Meier
Codul Libristo: 01022568
Editura Polity Press, noiembrie 2016
Business-as-usual has been transformed across the music industries in the post-CD age. Against wi... Descrierea completă
? points 72 b
145 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Universe From Nothing Lawrence Krauss / Carte broșată
common.buy 48 lei
top
A Man Called Ove Fredrik Backman / Carte broșată
common.buy 59 lei
top
Natsume's Book of Friends, Vol. 17 Yuki Midorikawa / Carte broșată
common.buy 59 lei
top
Wolf Den Elodie Harper / Carte broșată
common.buy 48 lei
Chinese Painting and Its Audiences Craig Clunas / Copertă tare
common.buy 399 lei
Production Studies Vicki Mayer / Carte broșată
common.buy 274 lei
Ancient Southeast Asia John N. Miksic / Carte broșată
common.buy 325 lei
curând
WITCHFINDER GENERAL Craig Cabell / Carte broșată
common.buy 59 lei
Theoretical Psychology - Classic Readings Henderikus J Stam / Copertă tare
common.buy 4.848 lei
TQM in Action R.J. Pike / Carte broșată
common.buy 640 lei
Pictura Puzzles: Fashion Designer John Paul de Quay / Carte broșată
common.buy 54 lei
Logic-Based 0-1 Constraint Programming Peter Barth / Copertă tare
common.buy 640 lei
Digging Deeper Into Action Research Andy Field / Carte broșată
common.buy 146 lei
Understanding the Prostate Laminated Poster Scientific Publishing / Poster
common.buy 85 lei
Social Network Analysis and Education Brian V. Carolan / Carte broșată
common.buy 760 lei

Business-as-usual has been transformed across the music industries in the post-CD age. Against widespread hype about the purported decline of the major music labels, this book provides a critique of the ways these companies have successfully adapted to digital challenges D and what is at stake for music makers and for culture.

Informații despre carte

Titlu complet Popular Music as Promotion - Music and Branding in the Digital Age
Autor Leslie Meier
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 216
EAN 9780745692227
ISBN 9780745692227
Codul Libristo 01022568
Editura Polity Press
Greutatea 310
Dimensiuni 228 x 154 x 17
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo