Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Political Marketing

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Political Marketing Robert P Ormrod
Codul Libristo: 01294118
Editura SAGE Publications Ltd, mai 2013
Political Marketing: Theories and Concepts provides students with a valuable and critical understand... Descrierea completă
? points 125 b
280 lei -9 %
252 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Mansions of Madness Chaosium RPG Team / Carte broșată
common.buy 119 lei
Provence Lars Boesgaarc / Copertă tare
common.buy 231 lei
Functions of One Complex Variable I John B. Conway / Copertă tare
common.buy 382 lei
Power Generation from Solid Fuels Hartmut Spliethoff / Copertă tare
common.buy 1.271 lei
Rhinoviruses David A. Jans / Copertă tare
common.buy 640 lei
Alzheimer'S Disease Mary T Newport / Carte broșată
common.buy 161 lei
Shipping Company Losses of the Second World War Ian M Malcolm / Carte broșată
common.buy 124 lei
Nature and the English Diaspora Thomas Dunlap / Carte broșată
common.buy 271 lei
Effect of Yoga on Diabetic Vinod Kapile / Carte broșată
common.buy 448 lei
Respect: How Do We Get There? Eva Marsal / Carte broșată
common.buy 130 lei

Political Marketing: Theories and Concepts provides students with a valuable and critical understanding of how political parties use marketing to attain their aims. Unlike other textbooks, this text explicitly focuses on the theoretical underpinnings and cutting edge concepts used by political parties, allowing students to gain key insights into how they win elections and remain in power. With an engaging and thought provoking topic selection, these field-leading authors have ensured that this often complex and theoretically advanced topic is clearly accessible for a student audience and novice researchers. Key features of each chapter include: short chapter introduction and learning summaries; discussion questions to share in the classroom; annotated suggestions for further reading; and lists of key terms to consider. This text is essential reading for advanced undergraduate and postgraduate students on political marketing courses. Dr Robert P. Ormrod, University of Aarhus, Denmark Dr Stephan C. Henneberg, University of Manchester Professor Nicholas J. O'Shaughnessy, Queen Mary, University of London.

Informații despre carte

Titlu complet Political Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 224
EAN 9780857025814
ISBN 0857025813
Codul Libristo 01294118
Greutatea 398
Dimensiuni 169 x 242 x 15
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo