Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Planung Und Implementierung Integrierter Marketingkommunikation Mit Den Leitinstrumenten Werbung Und Sportsponsoring

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Planung Und Implementierung Integrierter Marketingkommunikation Mit Den Leitinstrumenten Werbung Und Sportsponsoring Prof. Dr. Dr. Arnold Hermanns
Codul Libristo: 03621990
Editura Deutscher Universitätsverlag, decembrie 2007
Philip Stockmann erarbeitet ein Planungs- und Implementierungsmodell, das die schrittweise, prozessu... Descrierea completă
? points 232 b
469 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri

Philip Stockmann erarbeitet ein Planungs- und Implementierungsmodell, das die schrittweise, prozessuale Gegenstrom- sowie Integrationsplanung und -implementierung ermöglicht. Der Autor schließt damit eine wichtige Lücke im Konzept der integrierten Marketingkommunikation.

Informații despre carte

Titlu complet Planung Und Implementierung Integrierter Marketingkommunikation Mit Den Leitinstrumenten Werbung Und Sportsponsoring
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2007
Număr pagini 406
EAN 9783835009752
ISBN 3835009753
Codul Libristo 03621990
Greutatea 513
Dimensiuni 148 x 210 x 22
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo