Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Photorealism in Computer Graphics

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Photorealism in Computer Graphics Kadi Bouatouch
Codul Libristo: 01653168
Editura Springer, Berlin, octombrie 2010
The goal of this book is to present the most advanced research work in realistic computer generated... Descrierea completă
? points 408 b
846 lei -2 %
823 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Oracle of Mystical Moments Catrin Welz-Stein / Cărți
common.buy 104 lei
top
Shadow and Bone - Leigh Bardugo Leigh Bardugo / Carte broșată
common.buy 48 lei
top
Dead Dead Demon's Dededede Destruction, Vol. 3 Inio Asano / Carte broșată
common.buy 59 lei
top
Pachinko (National Book Award Finalist) Min Jin Lee / Carte broșată
common.buy 84 lei
top
Rinko Kawauchi: Illuminance Lesley A. Martin / Copertă tare
common.buy 283 lei
top
What Lies Beyond the Veil Adelaide Forrest / Carte broșată
common.buy 54 lei
top
Origins and History of Consciousness Erich Neumann / Carte broșată
common.buy 113 lei
top
Bread - A Baker's Book of Techniques and Recipes, 3e Jeffrey Hamelman / Copertă tare
common.buy 323 lei
Advances in Financial Machine Learning Marcos Lopez de Prado / Copertă tare
common.buy 235 lei
Talent Code Daniel Coyle / Copertă tare
common.buy 127 lei
curând
New York Deco Richard Berenholtz / Copertă tare
common.buy 71 lei
Elementary: Teacher's Resource Book with DVD-ROM Nina Leeke / Carte broșată
common.buy 187 lei
Computer Architecture Jose Monteiro / Carte broșată
common.buy 522 lei
Apollo 9 NASA / Carte broșată
common.buy 130 lei
Novelty Radio Handbook and Price Guide Debby Weaver / Carte broșată
common.buy 131 lei

The goal of this book is to present the most advanced research work in realistic computer generated images. It contains the papers presented during a Eurographics workshop held in Rennes, France, in June 1990. The objective of this workshop was to assemble experts from physics and computer graphics to contribute to the introduction of physics-based approaches in the field of computer generated images. The book begins with an overview on realistic imagery that discusses the main issues in radiosity and describes the most recent developments. The first chapter gives a description of improved ray tracing techniques for animated scenes and parametric surfaces. The second chapter develops the theoretical aspects of global illumination models. The third chapter presents two algorithms that try to combine radiosity and ray tracing to cope with a wide class of photometric problems. The fourth chapter describes techniques aiming at efficient evaluation of form factors. The last chapter gives examples showing how physics can be used to solve some rendering problems such as interference, simulation of area light sources, and light propagation through media.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo