Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Philosophy of Marketing

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Philosophy of Marketing Mark Tadajewski
Codul Libristo: 02061744
Editura SAGE Publications Ltd, decembrie 2013
The importance of philosophy for developing marketing and consumer theory is a key area of interest... Descrierea completă
? points 2516 b
5.660 lei -9 %
5.094 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Before the Coffee Gets Cold Toshikazu Kawaguchi / Carte broșată
common.buy 42 lei
top
Unravel Me Tahereh Mafi / Carte broșată
common.buy 48 lei
top
Dance of Thieves Mary E. Pearson / Carte broșată
common.buy 60 lei
top
Witch's Yearbook / Carte broșată
common.buy 92 lei
The Art of War Sun Tzu / Copertă tare
common.buy 54 lei
Leaves of Grass Walt Whitman / Copertă tare
common.buy 60 lei
NES Encyclopedia CHRIS SCULLION / Carte broșată
common.buy 117 lei
SM Jrnl Hedgehogs Inc Peter Pauper Press / Copertă tare
common.buy 43 lei
Forever After All / Carte broșată
common.buy 92 lei
Marvel Storybook Collection / Copertă tare
common.buy 82 lei
Lucy & Andy Neanderthal: The Stone Cold Age Jeffrey Brown / Carte broșată
common.buy 40 lei
Lot / Carte broșată
common.buy 54 lei
Understanding Integrated Reporting Carol Adams / Carte broșată
common.buy 243 lei

The importance of philosophy for developing marketing and consumer theory is a key area of interest amongst scholars in the field, and is typically one of the more difficult to understand and apply. This new five-volume collection brings together the seminal articles that students and scholars must assimilate if they are to have a fully rounded understanding of the relevance of philosophy for their research, the varied nature of marketing and consumer research, and to help situate their own contributions to knowledge. The major work is edited by three highly-regarded in the field, who also provide a new contextualising introductory chapter for the collection. Volume One : Historical and Philosophical Overview Volume Two: General Theory and the Realism versus Relativism Debates Volume Three: Alternative and Multiple Paradigms Volume Four: Rethinking Concepts Volume Five: Consumer Studies

Informații despre carte

Titlu complet Philosophy of Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2013
Număr pagini 2032
EAN 9781446274910
ISBN 1446274918
Codul Libristo 02061744
Greutatea 3780
Dimensiuni 156 x 234 x 150
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo