Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Phenomenon of brand hate. Behavioral consequences and managerial implications

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Phenomenon of brand hate. Behavioral consequences and managerial implications Teresa Pavelka
Codul Libristo: 13791748
Editura Grin Publishing, august 2016
Master's Thesis from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communic... Descrierea completă
? points 135 b
272 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Youtube Channel Virginia Loh-Hagan / Copertă tare
common.buy 166 lei
Neurología infantil / Carte broșată
common.buy 150 lei
Sin rumbo por el mundo, Catalina y el oso Christiane Pieper / Carte broșată
common.buy 75 lei
Boleta de núvol ALEX DE MARCOS MUNDOPIRUUU / Carte broșată
common.buy 83 lei
Raskolnikow Roman FYODOR DOSTOYEVSKY / Carte broșată
common.buy 180 lei
Six Degrees of Wayne Kimmel Wayne Kimmel / Carte broșată
common.buy 93 lei
Soccer Legends Jorge Arevalo / Carte broșată
common.buy 64 lei
Detektiv Conan Special Black Edition. Pt.2 Gosho Aoyama / Carte broșată
common.buy 36 lei
curând
What to Eat and How to Eat it Ren?e Elliott / Copertă tare
common.buy 113 lei

Master's Thesis from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,7, Radboud Universiteit Nijmegen (Nijmegen School of Management), language: English, abstract: Brand hate can entail a series of consumer behaviors that may result in brand equity loss. The following thesis explores the phenomenon of brand hate through the conduction of in-depth interviews among 20 consumers from a variety of backgrounds. Drawing on theory from social psychology and Sternberg's (2003) duplex theory of hate, the author presents results with regard to the nature of brand hate, the consequences it entails, its development over time, as well as managerial implications to tackle this phenomenon. An important finding is that a significant proportion of consumers is more inclined to feel dislike rather than hate towards brands and that consumers' disposition to engage in online WOM and activism is particularly low.

Informații despre carte

Titlu complet Phenomenon of brand hate. Behavioral consequences and managerial implications
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 66
EAN 9783668263161
ISBN 3668263167
Codul Libristo 13791748
Editura Grin Publishing
Greutatea 95
Dimensiuni 148 x 210 x 4
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo