Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Pharmaceutical Advertising as a Source of Consumer Self-Empowerment

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Pharmaceutical Advertising as a Source of Consumer Self-Empowerment Isabell Koinig
Codul Libristo: 02930436
Isabell Koinig examines how a standardized promotional message for a§fictitious over-the-counter (OT... Descrierea completă
? points 161 b
324 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Art of Paper-Folding for Pop-up Miyuki Yoshida / Copertă tare
common.buy 235 lei
Softened Moon's Glow: Collective Works Jon R W Thomas / Carte broșată
common.buy 161 lei
Computability and Complexity Theory Steven Homer / Carte broșată
common.buy 583 lei
Dietary Supplement Safety ACT / Carte broșată
common.buy 124 lei
Slow Burn J J Massa / Carte broșată
common.buy 78 lei
London Bombings / Carte broșată
common.buy 108 lei
Knights of the Cross President Jeffrey Strickland / Carte broșată
common.buy 204 lei
Abiotic Stresses in Plants Luigi Sanit / Carte broșată
common.buy 822 lei
Price: Political Writings Richard PriceD. O. Thomas / Carte broșată
common.buy 248 lei

Isabell Koinig examines how a standardized promotional message for a§fictitious over-the-counter (OTC) medication is perceived by consumers in four§different countries (Austria, Germany, the U.S., and Brazil), and the degree to§which it contributes to their self-empowerment. Building on previous research,§informative appeals were expected to not only be most appealing, but also to§aid consumers in making qualified and reasonable decisions, educating and§"empowering" them by strengthening their beliefs in their own capabilities. A field§study on three continents revealed mixed promotional messages to be most§effective with regard to both ad evaluation and consumer self-empowerment.§

Informații despre carte

Titlu complet Pharmaceutical Advertising as a Source of Consumer Self-Empowerment
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 378
EAN 9783658131333
ISBN 3658131330
Codul Libristo 02930436
Greutatea 534
Dimensiuni 216 x 154 x 23
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo