Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Persuasive Messages - The Process of Influence

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Persuasive Messages - The Process of Influence William L. Benoit
Codul Libristo: 04955592
Editura John Wiley and Sons Ltd, decembrie 2007
Designed to help students become more successful persuaders, Persuasive Messages offers practical... Descrierea completă
? points 241 b
476 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


End of Social Services? Peter Herrmann / Carte broșată
common.buy 605 lei
Third European Bioenergetics Conference Günter Schäfer / Carte broșată
common.buy 335 lei
Adventures of a Deep Sea Angler Romer C. Grey / Carte broșată
common.buy 114 lei
This Light in Oneself J Krishnamurti / Carte broșată
common.buy 84 lei

Designed to help students become more successful persuaders, Persuasive Messages offers practical advice on refining purpose, understanding audience, and designing a persuasive message. This textbook combines theory and practice, adopting a cognitive approach to understanding the persuasion process. A guide to successful persuasion, using student-friendly examples to provide a much-needed balance between theory and application Offers a new approach using the Cognitive Response Model, which places a special emphasis on audiences, and how they react to, or process, persuasive messages Covers a broad range of issues including: the relationship between attitudes and behaviour; the nature of ethics in persuasion; dealing with hostile and multiple audiences; and theories of persuasion, including consistency, social judgment, and reasoned action Teaches readers to be critical consumers of persuasive messages by discussing persuasion in advertising and in politics Lecturer resources available at www.blackwellpublishing.com/benoit

Informații despre carte

Titlu complet Persuasive Messages - The Process of Influence
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2007
Număr pagini 288
EAN 9781405158213
ISBN 1405158212
Codul Libristo 04955592
Greutatea 500
Dimensiuni 171 x 245 x 21
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo