Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Persuasion in Sozialen Medien

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Persuasion in Sozialen Medien Johannes Knoll
Codul Libristo: 09481895
Editura Springer vs, iulie 2015
Johannes Knoll modelliert den Einfluss nutzergenerierter Inhalte auf die Rezeption und Wirkung von W... Descrierea completă
? points 133 b
267 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
English Idioms in Use Intermediate Book with Answers Michael McCarthy / Carte broșată
common.buy 140 lei
top
Queen of Attolia Megan Whalen Turner / Carte broșată
common.buy 59 lei
Neurotribes Steve Silberman / Carte broșată
common.buy 96 lei
King in Yellow (Heathen Edition) ROBERT W. CHAMBERS / Carte broșată
common.buy 77 lei
Lonely Planet Slovenia Lonely Planet / Carte broșată
common.buy 165 lei
Birds Tarjei Vesaas / Carte broșată
common.buy 59 lei
Urban Sketching Handbook Color First, Ink Later MIKE YOSHIAKI DAIKUB / Carte broșată
common.buy 90 lei
They Wish They Were Us / Copertă tare
common.buy 82 lei
Lockheed-Martin C-130 Hercules: Aircraft in Detail Nicolas Deboeck / Carte broșată
common.buy 172 lei
Fritz Kahn. Infographics Pioneer Debschitz / Copertă tare
common.buy 114 lei
Das authentische Duft-Qi-Gong Wenchu Jin / Copertă tare
common.buy 74 lei
Classical Recording John Dunkerley / Carte broșată
common.buy 329 lei
Managing Cybersecurity Risk Jonathan Reuvid / Carte broșată
common.buy 231 lei
Die Rechtsphilosophie des Marburger Neukantianismus Claudius Müller / Copertă tare
common.buy 497 lei

Johannes Knoll modelliert den Einfluss nutzergenerierter Inhalte auf die Rezeption und Wirkung von Werbung in sozialen Medien. Anhand dreier Experimente analysiert er, dass diese nutzergenerierte Kommunikation das Potential hat, die Wirkung der eigentlichen Werbung zu beeinflussen. Hintergrund ist, dass sich Internetnutzer tagtäglich in sozialen Medien mit anderen Nutzern austauschen und dabei unter anderem Werbung thematisieren, die in diesen Medien geschaltet ist. Das können z. B. Kommentare zu einem Werbevideo sein oder Likes im Kontext von Facebook-Anzeigen. Werbetreibende verlieren ein Teil der Kontrolle über ihre Kommunikation, können sich die nutzergenerierten Inhalte aber auch zur Verstärkung ihrer Botschaften zu Nutze machen.

Informații despre carte

Titlu complet Persuasion in Sozialen Medien
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2015
Număr pagini 194
EAN 9783658105761
ISBN 3658105763
Codul Libristo 09481895
Editura Springer vs
Greutatea 277
Dimensiuni 148 x 210 x 12
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo