Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Perspectives on Cross-Cultural, Ethnographic, Brand Image, Storytelling, Unconscious Needs, and Hospitality Guest Research

Carte Perspectives on Cross-Cultural, Ethnographic, Brand Image, Storytelling, Unconscious Needs, and Hospitality Guest Research Dr Mathew Tsamenyi
Codul Libristo: 05106917
Editura Emerald Publishing Limited, decembrie 2009
Volume 3 examines how research tools affect theory advances in culture and tourism research. Using v... Descrierea completă
? points 532 b
1.077 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Nuclear Physics for Babies Chris Ferrie / Cărți pliante
common.buy 48 lei
Bath Tangle Georgette Heyer / Carte broșată
common.buy 60 lei
Changing Tracks Frans Boerlage / Carte broșată
common.buy 110 lei
Cat's Eyes to Reflectors Jennifer Colby / Carte broșată
common.buy 71 lei
Ava Comes Home LESLEY CREWE / Carte broșată
common.buy 104 lei
Church in the Later Middle Ages Norman Tanner / Copertă tare
common.buy 390 lei
El discernimiento : cómo leer los signos de la vida diaria Henri J. M. Nouwen / Carte broșată
common.buy 105 lei
Urban Magic in Early Modern Spain María Tausiet / Copertă tare
common.buy 758 lei
SPIRIT IN HEALTH Robert Fripp / Carte broșată
common.buy 89 lei
Out of Time: The Vanderbilt Incident M. Sue Alexander / Carte broșată
common.buy 86 lei
Rio Carlos Saldanha / DVD
common.buy 59 lei

Volume 3 examines how research tools affect theory advances in culture and tourism research. Using visual narrative art to explicate unconscious thinking that shapes trip plans and visits, building tree diagrams of streams of antecedent conditions associating with extreme behavior (e.g., road rage, chronic casino gambling), and research methods that go beyond quantitative/qualitative taxonomies are examples of the unique themes covered in this volume. The papers focus on how to gain meaning from data to thus look at how streams of antecedent conditions result in tourism behavior.

Informații despre carte

Titlu complet Perspectives on Cross-Cultural, Ethnographic, Brand Image, Storytelling, Unconscious Needs, and Hospitality Guest Research
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2009
Număr pagini 324
EAN 9781849506038
ISBN 1849506035
Codul Libristo 05106917
Greutatea 602
Dimensiuni 160 x 237 x 29
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo