Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Personal and Organizational Excellence through Servant Leadership

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Personal and Organizational Excellence through Servant Leadership Sen Sendjaya
Codul Libristo: 15194362
Editura Springer International Publishing AG, octombrie 2016
This book provides an evidence-based actionable framework and measure of servant leadership to help... Descrierea completă
? points 161 b
324 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Gender at Work in Victorian Culture DANAHAY / Carte broșată
common.buy 399 lei
Prohibited Activities (Watchbearers, Book 4) JAMES LITHERLAND / Carte broșată
common.buy 61 lei
Büyücü Loncasi Trudi Canavan / Carte broșată
common.buy 161 lei
My Sketches, Mis bocetos, Mes dessins Andrea Saroya / Copertă tare
common.buy 141 lei
16TH SEDUCTION M James Patterson / Digital
common.buy 172 lei
Evidence, Ethos and Experiment P Wenzel Geissler Molyneux / Carte broșată
common.buy 246 lei

This book provides an evidence-based actionable framework and measure of servant leadership to help management practitioners build effective and ethical workplaces. It explains the reasons why the best workplaces such as Starbucks, Southwest Airlines, Ritz-Carlton and ServiceMaster apply servant leadership. Servant leadership is an intellectually compelling and emotionally satisfying theory of leadership with relevance and application to the workplace settings. Based on multiple rigorous studies in the Western and Eastern contexts, the book outlines the six dimensions of servant leadership and the impacts they have on key outcomes such as citizenship behaviors, job satisfaction, team creativity and innovation, and organizational performance. The book outlines a measurement instrument that can be used for leadership assessment, selection and training purposes and to develop strategies to leverage the six behavioral dimensions of servant leadership at the personal, team and organizational level.

Informații despre carte

Titlu complet Personal and Organizational Excellence through Servant Leadership
Autor Sen Sendjaya
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 136
EAN 9783319382159
ISBN 3319382152
Codul Libristo 15194362
Greutatea 238
Dimensiuni 155 x 235 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo