Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Party Brands in Crisis

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Party Brands in Crisis Noam Lupu
Codul Libristo: 09511040
Editura Cambridge University Press, ianuarie 2016
Why have so many established political parties across Latin America collapsed in recent years? Party... Descrierea completă
? points 350 b
706 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Life Cycle Assessment Student Handbook Mary Ann Curran / Copertă tare
common.buy 617 lei
Python Programming in A Day Sam Key / Copertă tare
common.buy 187 lei
SeelenEngel Marion Jana Goeritz / Carte broșată
common.buy 117 lei
Plutocrat Rory Harden / Copertă tare
common.buy 183 lei
Political Theology of Schelling Das / Copertă tare
common.buy 570 lei
British Electricity Experiment John Surrey / Carte broșată
common.buy 154 lei
Wirklichkeit und Wirklichkeiten Wilhelm Weischedel / Copertă tare
common.buy 923 lei
Schuhindustrie Markus Hofstetter / Carte broșată
common.buy 51 lei
Arts of the Medieval Cathedrals Kathleen Nolan / Copertă tare
common.buy 996 lei
Remnants of a Present Life E J / Carte broșată
common.buy 109 lei
Musik in der Frauenkirche, 1 Audio-CD Ludwig Güttler / Audio CD
common.buy 125 lei

Why have so many established political parties across Latin America collapsed in recent years? Party Brands in Crisis offers an explanation that highlights the effect of elite actions on voter behavior. During the 1980s and 1990s, political elites across the region implemented policies inconsistent with the traditional positions of their party, provoked internal party conflicts, and formed strange-bedfellow alliances with traditional rivals. These actions diluted party brands and eroded voter attachment. Without the assured support of a partisan base, parties became more susceptible to short-term retrospective voting, and voters without party attachments deserted incumbent parties when they performed poorly. Party Brands in Crisis offers the first general explanation of party breakdown in Latin America; it reinforces the interaction between elite behavior and mass attitudes.

Informații despre carte

Titlu complet Party Brands in Crisis
Autor Noam Lupu
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2016
Număr pagini 264
EAN 9781107073609
ISBN 110707360X
Codul Libristo 09511040
Greutatea 548
Dimensiuni 160 x 238 x 28
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo