Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Partitioned country of origin effect for fashion products

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Partitioned country of origin effect for fashion products Francesco Parente
Codul Libristo: 15815224
Editura LAP Lambert Academic Publishing, ianuarie 2017
The study included therein investigates the impact of two specific components of partitioned country... Descrierea completă
? points 133 b
297 lei -9 %
268 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Christmas Carol Charles Dickens / Carte broșată
common.buy 54 lei
The Scarecrow Walks at Midnight R. L. Stine / Audio
common.buy 63 lei
East Windsor Ceil Donahue / Carte broșată
common.buy 116 lei
Pathologie Interne Et Diagnostic. 3e Edition HYVERT-R / Carte broșată
common.buy 192 lei
What Is Scientology? Boyd Grant / Carte broșată
common.buy 46 lei
Otona No Nurie Japan Editors at Transworld Japan Inc / Carte broșată
common.buy 129 lei
Red Leaves Paullina Simons / Audio
common.buy 253 lei

The study included therein investigates the impact of two specific components of partitioned country image (country of design and country of manufacture) on consumers' perception of a fashion product. The empirical work is based on an experimental study which manupulated three Italian brands with different level of familiarity and "country sounding" and two countries with different reputation as places of design and of manufacture (Italy and China). The experiment was conducted in London on a sample of 264 respondents. Results show that the experimental variables included in the experiments play an effective role in affecting consumers' perceptions of product quality, design quality, brand image and are able to influence intentions to buy and willingness to pay a premium price. The book discusses the contribution of the study to country of origin theory and the related implications for Italian fashion products and brands.

Informații despre carte

Titlu complet Partitioned country of origin effect for fashion products
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2017
Număr pagini 212
EAN 9783330012660
ISBN 3330012668
Codul Libristo 15815224
Greutatea 332
Dimensiuni 150 x 220 x 13
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo