Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Participatory Market Chain Approach in Bhutan

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Participatory Market Chain Approach in Bhutan Pema Cheizom
Codul Libristo: 02201356
Editura LAP Lambert Academic Publishing, noiembrie 2012
This study is on application of Participatory Market Chain Approach (PMCA) in Bhutanese vegetable ma... Descrierea completă
? points 182 b
406 lei -9 %
367 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Astrology, a Cosmic Science Isabel M Hickey / Carte broșată
common.buy 104 lei
curând
First Illustrated English Dictionary Rachel Wardley / Carte broșată
common.buy 76 lei
Monet's Garden Vivian Russell / Carte broșată
common.buy 162 lei
Oxford Handbook of Eschatology Jerry L Walls / Carte broșată
common.buy 409 lei
Concise Focal Encyclopedia of Photography M R Peres / Carte broșată
common.buy 532 lei
Die Steine auf dem Weg zum Mars Der Wolf / Carte broșată
common.buy 36 lei
Fighting Different Wars Janet S. K. Watson / Carte broșată
common.buy 359 lei
curând
Turning the Tide P D Grove / Carte broșată
common.buy 121 lei
Der Kesselbaustoff Max Moser / Carte broșată
common.buy 353 lei

This study is on application of Participatory Market Chain Approach (PMCA) in Bhutanese vegetable market chain to help farmers to access markets. Key findings; 1. In a local market chain- physical capital (mobile network, access to water & physical distance within farmers), participation with actors, access to human capital, group work, policy support & external actor highly governing market chain affect collective action, social learning & social capital. 2. In an informal group- Local level platform of PMCA can improve social learning to develop trust. 3. In a formal group- Market chain platform of PMCA can improve social learning with market chain actors. 4. Institutional innovation can occur as market chain actors have key common interest to cooperate indicated in social learning, collective action to develop social capital. Yet, barriers exist on governance of chain & farmers participating mostly for short term material gain. Nevertheless, policy makers can consider PMCA to increase farmer s market access. And to apply PMCA, it is vital to know current type of participation & physical infrastructure in a market chain for social learning, collective action & social capital.

Informații despre carte

Titlu complet Participatory Market Chain Approach in Bhutan
Autor Pema Cheizom
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 252
EAN 9783659336096
Codul Libristo 02201356
Greutatea 393
Dimensiuni 150 x 220 x 15
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo