Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Optimierung der Kundenbindung in Massenmarkten

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Optimierung der Kundenbindung in Massenmarkten Harald Kindermann
Codul Libristo: 08924509
Editura Deutscher Universitätsverlag, septembrie 2006
Harald Kindermann identifiziert und analysiert Determinanten, die für die nachhaltige Bindung von Ku... Descrierea completă
? points 218 b
439 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri

Harald Kindermann identifiziert und analysiert Determinanten, die für die nachhaltige Bindung von Kunden von Relevanz sind. Er integriert Theorien und Erkenntnisse der Psychologie und der Sozialpsychologie und zeigt völlig neue Aspekte der Kundenbindung auf.

Informații despre carte

Titlu complet Optimierung der Kundenbindung in Massenmarkten
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2006
Număr pagini 245
EAN 9783835005044
ISBN 9783835005044
Codul Libristo 08924509
Greutatea 454
Dimensiuni 148 x 210 x 15
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo