Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Open Digital Innovation Anders Hjalmarsson
Codul Libristo: 15996206
Editura Springer International Publishing AG, aprilie 2017
This book explores how novel digital services, including e-services, digital platforms and mobile ap... Descrierea completă
? points 289 b
582 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Amazing Glaze Gabriel Kline / Copertă tare
common.buy 131 lei
On Beauty Zadie Smith / Carte broșată
common.buy 59 lei
Cultural Awareness Guide For Expats Working in Romania Mrs Oana Romanita Hanganu / Carte broșată
common.buy 35 lei
Letters of Flannery O'Connor and Caroline Gordon Christine Flanagan / Copertă tare
common.buy 155 lei
Once Upon Unmeasured Time Carol Wimmer / Carte broșată
common.buy 86 lei
Learning to Become Socially Talented Children Karen Palmer-Roach / Carte broșată
common.buy 422 lei
Democratic Curriculum Leadership James G. Henderson / Carte broșată
common.buy 199 lei
Numerical Methods and Scientific Computing Norbert Kockler / Copertă tare
common.buy 281 lei
NVI -Santa Biblia - Edicion economica / Paquete de 28 Nueva Version Internacional / Carte broșată
common.buy 321 lei

This book explores how novel digital services, including e-services, digital platforms and mobile apps, are increasingly being innovated through open processes. It investigates how and why organizations invite external developers to participate in their innovation, often catalyzed by contests and the provision of open data, with the aim of designing digital services that go beyond the capability of the organizations themselves. Taking a contest driven approach to innovation, the book provides an accessible yet comprehensive introduction to the area of open digital innovation. It offers an analysis of key scientific principles underlying open innovation and based on these provides practical tools for improving the digital innovation process. Furthermore, the book introduces instruments for managing innovation contests, in particular for overcoming innovation barriers and for harnessing the power of motivating factors. It serves as a text for graduate and undergraduate courses in digital innovation and entrepreneurship, but is also a valuable resource for managers as well as policy makers in the field of open digital innovation.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo