Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Online Marketing

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Online Marketing Richard Gay
Codul Libristo: 01323310
Editura Oxford University Press, martie 2007
Online Marketing: A Customer Led Approach provides an excellent and stimulating balance between theo... Descrierea completă
? points 250 b
502 lei
La editor doar la comandă Expediem în 17-26 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Myths & Legends Philip Wilkinson / Copertă tare
common.buy 116 lei
Ins and Outs of Breathing Norman L Jones / Carte broșată
common.buy 120 lei
Arthur Melville Kenneth McConkey / Carte broșată
common.buy 128 lei
Birds: Playing Cards Ryuto Miyake / Joc
common.buy 63 lei
Aircraft Sustainment and Repair Rhys Jones / Carte broșată
common.buy 1.246 lei
Gallowglass Gordon (Author) Ferris / Carte broșată
common.buy 78 lei
Shadow War / Carte broșată
common.buy 102 lei
Brilliant Online Marketing Alex Blyth / Carte broșată
common.buy 88 lei
Concepts in Viral Pathogenesis II Abner Louis Notkins / Copertă tare
common.buy 454 lei
Hidden Family Charles Stross / Carte broșată
common.buy 177 lei
House Steven Holl / Copertă tare
common.buy 229 lei

Online Marketing: A Customer Led Approach provides an excellent and stimulating balance between theory and practice by recognising the advantages and drawbacks of doing business online. The text is deeply embedded in traditional marketing concepts and examines their evolution as we understand more from online customer experiences. The authors believe that, despite the availability of new online tools, the customer should remain the central focus in all transactions and§experiences. §Supported by contemporary mini-cases, case studies and expert opinion from leading practitioners, the text comprehensively covers:§BL the changing online environment §BL online planning and evolving business models §BL application of ICT to achieve marketing objectives §BL changing online elements of the marketing mix§BL legal aspects impacting on online marketers §Online Marketing: A Customer-Led Approach thus provides a comprehensive account of the most up-to-date issues facing the developing world of internet marketing. §ONLINE RESOURCE CENTRE§For lecturers: PowerPoint slides for each chapter; advice on case questions and end-of-chapter exercises.§For students: extra case material and students self-assessment questions.

Informații despre carte

Titlu complet Online Marketing
Autor Richard Gay
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2007
Număr pagini 560
EAN 9780199265855
ISBN 0199265852
Codul Libristo 01323310
Greutatea 1046
Dimensiuni 182 x 244 x 25
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo