Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Online based service strategy

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Online based service strategy Hanno Fitte
Codul Libristo: 01680627
Editura Grin Publishing, octombrie 2012
Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Business Management, Corporate... Descrierea completă
? points 99 b
201 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


curând
Crimson Spell. Bd.1 Ayano Yamane / Carte broșată
common.buy 34 lei
Empty House Rosamunde Pilcher / Carte broșată
common.buy 54 lei
Die Leiden des jungen Werther Johan Wolfgang Goethe / Carte broșată
common.buy 37 lei
How to Build a Better Human Gregory E Pence / Copertă tare
common.buy 343 lei
Brandon's Collections Brandon Morgan / Carte broșată
common.buy 56 lei
Die Bremer Stadtmusikanten anosch / Carte broșată
common.buy 32 lei
Metaphor and Entertainment Chong Han / Copertă tare
common.buy 325 lei
Neuroimaging and Psychosocial Addiction Treatment Sarah W. Feldstein Ewing / Copertă tare
common.buy 641 lei

Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, printed single-sided, grade: 1,0, University of applied sciences Frankfurt a. M., language: English, abstract: The following assignment gives an overview on internet based service strategies and specifies them with the example of the DeutscheBank s product db OnlineBanking. The assignment is structured by defining some general aspects concerning strategy, elements of strategy and a short summary of the main changes in strategy. Afterwards, it gives a detailed view on the three main concepts ofinternet based service strategies followed by the example of Deutsche Bank s homepage and its product db OnlineBanking. The example discusses how Deutsche Bank implements these service strategies as a concrete configuration in its daily business. The last paragraph analyses the reason of providing online based services, advantages and disadvantages for both Deutsche Bank and its clients.

Informații despre carte

Titlu complet Online based service strategy
Autor Hanno Fitte
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 30
EAN 9783656281153
ISBN 3656281157
Codul Libristo 01680627
Editura Grin Publishing
Greutatea 50
Dimensiuni 148 x 210 x 3
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo