Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

On Target Marketing in Mobile Devices

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte On Target Marketing in Mobile Devices Fredrik Wessén
Codul Libristo: 06833586
Editura VDM Verlag, iunie 2010
In the best of worlds, all marketing is relevant. This book brings light to and creates understandin... Descrierea completă
? points 173 b
348 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Treibjagd Emile Zola / Carte broșată
common.buy 126 lei
Conversations About Illness Wayne A. Beach / Carte broșată
common.buy 294 lei
comprension de definiciones en textos academicos en ingles Liliana Elisabeth Cascone / Carte broșată
common.buy 439 lei
Sidetracked in the Midwest Mary Bergin / Carte broșată
common.buy 121 lei
Unheeded Christ David Cook / Carte broșată
common.buy 46 lei
Reasonable Woman Wendy McElroy / Carte broșată
common.buy 121 lei
Comportamiento de Las Crisis Hipertensivas Dailen Darias Rivera / Carte broșată
common.buy 233 lei
Economics of Rearmament (Rev) Paul Einzig / Copertă tare
common.buy 995 lei
Jean-Francois Lyotard Simon Malpas / Copertă tare
common.buy 824 lei

In the best of worlds, all marketing is relevant. This book brings light to and creates understanding for how to capture the opportunities for target marketing, given by recent technical development and improvement brought to the state of practice of rules and regulations, old media houses Schibsted and Aftonbladet, search engine provider Google, and marketing agency Mobiento Mobile Marketing. Customers often perceive marketing on the internet as annoying, repetitive and sometimes even noisy. Companies have problems to focus their marketing efforts towards the areas which give most value for the marketing investments. Well established businesses are challenged by a new business model using the Long Tail phenomena that is shaking the old media houses' business position. Smartphones and netbooks are merging into mobile devices, which release a number of opportunities for target marketing. Mobile devices are personalized and as a consequence, open for the possibility of target marketing towards individuals. The target marketing house concept points out four significant areas for companies to benefit from the power of target marketing in mobile devices.

Informații despre carte

Titlu complet On Target Marketing in Mobile Devices
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 124
EAN 9783639262407
ISBN 3639262409
Codul Libristo 06833586
Editura VDM Verlag
Greutatea 191
Dimensiuni 152 x 229 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo