Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Omni-Channel-Betreuung

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Omni-Channel-Betreuung Harald Reil
Codul Libristo: 09521671
Editura Gbi-Genios Verlag, august 2015
Qualität ist nicht alles: Unternehmen, die sich von der Konkurrenz absetzen wollen, brauchen vor all... Descrierea completă
? points 59 b
117 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
EndStation C2 - Kurs- & Arbeitsbuch Spiros Koukidis / Carte broșată
common.buy 163 lei
Handmaid's Tale (Graphic Novel) Margaret Atwood / Copertă tare
common.buy 111 lei
Moses Energy Mapuopb Ubion / Carte broșată
common.buy 89 lei
When We Were Alive C. J. Fisher / Carte broșată
common.buy 71 lei
The People's War / Carte broșată
common.buy 185 lei
Summa Totius Theologiae Thomas Aquimas / Copertă tare
common.buy 228 lei
Youngest Son, Memoirs from the Motherland Oreste Leroy Salerni / Carte broșată
common.buy 119 lei
Omgaan Met Zelfbeschadiging En Suicidaal Gedrag Anne Van Giezen / Carte broșată
common.buy 232 lei
UEber die Transitio ad Plebem Ludwig Lange / Carte broșată
common.buy 88 lei
Os Grouchos Manuel Rivas / Carte broșată
common.buy 119 lei
Oil Culture / Carte broșată
common.buy 168 lei

Qualität ist nicht alles: Unternehmen, die sich von der Konkurrenz absetzen wollen, brauchen vor allem eine ausgeprägte Service-Mentalität. Dazu gehört heutzutage eine kundenorientierte Präsenz auf allen Kommunikationskanälen: Telefon, Online-Chats, E-Mail, Social Media, Snail Mail und das Vier-Augen-Gespräch. Obwohl deutsche Unternehmen auf einem guten Weg heraus aus der Servicewüste sind, kracht es bei vielen noch gewaltig im Gebälk. Viele Unternehmen wollen das jedoch nicht wahrhaben. Sie halten ihre Service-Angebote für völlig ausreichend. Mittlerweile etablieren sich immer mehr Spezialfirmen, die mit ihren Software-Lösungen helfen wollen, den Kundenservice der Zukunft mitzugestalten.

Informații despre carte

Titlu complet Omni-Channel-Betreuung
Autor Harald Reil
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2015
Număr pagini 18
EAN 9783737959315
ISBN 3737959315
Codul Libristo 09521671
Greutatea 50
Dimensiuni 178 x 254 x 2
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo