Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Older Tourist Behavior and Marketing Tools

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Older Tourist Behavior and Marketing Tools Vania Vigolo
Codul Libristo: 14231547
Editura Springer International Publishing AG, aprilie 2017
This book provides an in-depth analysis of the older-tourist market, and of the challenges and oppor... Descrierea completă
? points 403 b
809 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Čtvrtá návštěva u Smerďakova Milan Exner / Carte broșată
common.buy 41 lei
Les Hépatopathies Chroniques non virales Fadel Djonid Seider Dib / Carte broșată
common.buy 380 lei
Winnipeg-Musica y Exilio Ensemble Iberoamericano / Audio CD
common.buy 124 lei
FIGHTING GOD M David Silverman / Digital
common.buy 80 lei
New London John J. Ruddy / Copertă tare
common.buy 176 lei
Creetelo o no PEPE PARDO / Carte broșată
common.buy 31 lei
Integrative Treatment of Hypertension Joel A. Blush / Carte broșată
common.buy 421 lei
Piece of Me Rachel Lavallee / Carte broșată
common.buy 71 lei
No Land No Mule No Freedom James S. Wright / Carte broșată
common.buy 70 lei

This book provides an in-depth analysis of the older-tourist market, and of the challenges and opportunities created by population ageing from a tourism marketing perspective, by combining a demand-side and a supply-side approach to older tourists. The book is divided into three parts, the first of which defines older tourists and presents a critical review of segmentation approaches. The second part then focuses on the behavior of older tourists in terms of the travel planning process, the use of information and communication technologies for travel purposes, and accommodation choices. The final part analyzes the marketing strategies and operative practices of three tourism companies that focus on the older-adult market. Practical implications for tourism suppliers willing to target older tourists are derived. The book is intended primarily for academics, researchers, and professionals in the tourism and hospitality industry. In addition, it will be useful for students attending advanced tourism and hospitality courses.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo