Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Nursing Leadership and Patient Satisfaction

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Nursing Leadership and Patient Satisfaction Neena Philip
Codul Libristo: 02983616
Editura LAP Lambert Academic Publishing, aprilie 2016
The health care environment is transforming with new demands and expectations to improve patient out... Descrierea completă
? points 248 b
554 lei -9 %
500 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Conflict and Security in Africa Rita Abrahamsen / Carte broșată
common.buy 152 lei
Katharina Beate Penner / Carte broșată
common.buy 88 lei
Der lange, weite Weg zurück ... Bernd K. Zimmer / Carte broșată
common.buy 95 lei
Nuestra felicidad Luis Rojas Marcos / Carte broșată
common.buy 39 lei
Vorgeschichte der Nordmark Wilhelm Hey / Carte broșată
common.buy 216 lei
Managerial Capitalism in Retrospect Robin Marris / Copertă tare
common.buy 640 lei
Politik als Beruf Max Weber / Carte broșată
common.buy 83 lei
Beyond Play Dawn Pretorius / Carte broșată
common.buy 146 lei
Physics and Chemistry of Small Clusters P. Jena / Carte broșată
common.buy 325 lei
Financial Literacy Education Jay Liebowitz / Copertă tare
common.buy 1.328 lei
Reading the Medieval in Early Modern England Gordon McMullanDavid Matthews / Copertă tare
common.buy 678 lei

The health care environment is transforming with new demands and expectations to improve patient outcomes including patient satisfaction. Health care organizations expect front line nurse managers to improve patient quality and satisfaction without a clear direction or meaningful understanding of the holistic role, functions, and competencies required to achieve organizational goals. The purpose of the qualitative study was to explore the lived experiences and perceptions of the holistic and changing nature of the projected contemporary nurse manager's roles, skills, practices, and dimensions aligned with the expectations for improving patient satisfaction. The study results include major essential themes on the role of the nurse manager to improve patient satisfaction. The new proposed nurse manager role in transformation conceptual model aligns nurse manager contemporary and holistic role with transforming cultures for improved patient outcomes. The study findings are significant to health care organization, leaders, policy makers, and educators, in creating new patient caring and healthy working cultures for improved patient satisfaction.

Informații despre carte

Titlu complet Nursing Leadership and Patient Satisfaction
Autor Neena Philip
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 596
EAN 9783846582176
Codul Libristo 02983616
Greutatea 905
Dimensiuni 150 x 220 x 36
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo