Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

NO LOGO 10THANN ED

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte NO LOGO 10THANN ED Naomi Klein
Codul Libristo: 05247338
Editura Macmillan, noiembrie 2009
In ihrer scharfsinnigen Studie offenbart Naomi Klein die Machenschaften multinationaler Konzerne hin... Descrierea completă
? points 55 b
129 lei -15 %
109 lei
În depozitul extern Expediem în 4 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Clienții au cumpărat de asemenea


In ihrer scharfsinnigen Studie offenbart Naomi Klein die Machenschaften multinationaler Konzerne hinter der Fassade bunter Logos. Der von ihr propagierte Ausweg aus dem Markendiktat ist eine Auflehnung gegen die Täuschung der Verbraucher, gegen menschenunwürdige Arbeitsbedingungen, Zerstörung der Natur und kulturellen Kahlschlag. Durch ihre Demystifizierung verlieren die großen, global agierenden Marken an Glanz und Macht - zum Wohle aller. Marlboro verkauft nicht Zigaretten, sondern Freiheit; Lewis verkauft nicht Klamotten, sondern einen unkonventionell-coolen Lebensstil; Nike verkauft Sportsgeist... Es existiert ein gewaltiger Unterschied zwischen dem Logo, dem Image einer Marke und dem Produkt selbst. Die großen Firmen nutzen dies aus. Sie nutzen die Suche der Menschen nach inneren Werten, um ihre Produkte zu verkaufen. Im Zeitalter des globalen Kapitalismus verkauft uns die Produktwerbung all das, was wir im täglichen Leben vermissen: Selbstverwirklichung, Freundschaft, Kommunikation, Freiheit, Sicherheit, Glücksgefühle und Spiritualität. In No Logo, Klein patiently demonstrates, step by step, how brands have become ubiquitous, not just in media and on the street but increasingly in the schools as well. The global companies claim to support diversity but their version of "corporate multiculturalism" is merely intended to create more buying options for consumers. When Klein talks about how easy it is for retailers like Wal-Mart and Blockbuster to "censor" the contents of videotapes and albums, she also considers the role corporate conglomeration plays in the process. How much would one expect Paramount Pictures, for example, to protest against Blockbuster's policies, given that they are both divisions of Viacom?

Informații despre carte

Titlu complet NO LOGO 10THANN ED
Autor Naomi Klein
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 544
EAN 9780312429270
ISBN 0312429274
Codul Libristo 05247338
Editura Macmillan
Greutatea 404
Dimensiuni 6 x 209 x 25
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
The Design of Everyday Things Donald Arthur Norman / Carte broșată
common.buy 94 lei
top
Lost Ocean Johanna Basford / Carte broșată
common.buy 56 lei
top
Guardian Angel Messages Tarot Radleigh Valentine / Cărți
common.buy 124 lei
top
Pleasure Activism Adrienne Maree Brown / Carte broșată
common.buy 94 lei
top
No Logo Naomi Klein / Carte broșată
common.buy 60 lei
Legends & Lattes Travis Baldree / Carte broșată
common.buy 81 lei
Work James Suzman / Carte broșată
common.buy 71 lei
Bach Manuscript Scott Mariani / Carte broșată
common.buy 53 lei
No Logo Naomi Klein / Carte broșată
common.buy 64 lei
Visitor DAMM ANTJE / Carte broșată
common.buy 47 lei
BAD BLOOD John Carreyrou / Carte broșată
common.buy 86 lei
Mass Communication Theory Baran / Carte broșată
common.buy 608 lei
On Ethics and Interpreters Malgorzata Tryuk / Copertă tare
common.buy 385 lei
Nonlinear Models For Economic Decision Processes Ionut Purica / Copertă tare
common.buy 596 lei

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo