Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Neuromarketing in pratica. 100 modi per conquistare e convincere i consumatori

Limba italianăitaliană
Carte Carte broșată
Carte Neuromarketing in pratica. 100 modi per conquistare e convincere i consumatori Roger Dooley
Codul Libristo: 37223714
Editura Apogeo, august 2019
La ricerca neuroscientifica e comportamentale insegna che il 95% delle decisioni avviene a livello i... Descrierea completă
? points 70 b
138 lei
În depozitul extern Expediem în 4-6 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Psychology of Money Morgan Housel / Carte broșată
common.buy 86 lei
Protocoles MAPAR 2022 Collectif MAPAR / Carte broșată
common.buy 444 lei
Digital Neuromarketing Sam Page / Carte broșată
common.buy 126 lei
Neuromarketing Patrick Renvoise / Carte broșată
common.buy 136 lei
Neuromarketing / Carte broșată
common.buy 83 lei
Neuromarketing Hans-Georg Häusel / Copertă tare
common.buy 196 lei
NEUROMARKETING MARIANO DIOTTO / Carte
common.buy 98 lei
COURS COMPLET DE NUMEROLOGIE Brochka / Carte
common.buy 149 lei
Neuromarketing Gerhard Raab / Carte broșată
common.buy 489 lei

La ricerca neuroscientifica e comportamentale insegna che il 95% delle decisioni avviene a livello inconscio, mentre molte delle più comuni attività di marketing sono indirizzate solo al 5% dei fattori che vengono considerati a livello conscio. Per questo il neuromarketing ha ormai un ruolo determinante in molte aziende e aiuta a comprendere i modelli decisionali dei consumatori spostando l'attenzione sul modo in cui il cervello risponde a vari stimoli cognitivi e sensoriali. Con suggerimenti mirati e facili da mettere in pratica, questo libro presenta cento modi per fare marketing in maniera intelligente, illustrando le strategie per raggiungere e persuadere persone e consumatori. Grazie agli spunti offerti da studi nel campo delle neuroscienze, l'autore illustra come ottimizzare le attività di marketing, advertising e vendita facendo appello alla potenza del subconscio. Gli ambiti di applicazione sono diversi e le tecniche mostrate spaziano tra prezzi, prodotti, brand, stimolazioni sensoriali, testi, immagini e video che coinvolgono spazi fisici e web. Una guida per marketer e manager che vogliono comprendere come funziona la mente dei consumatori e ottenere risultati migliori riducendo i costi.

Informații despre carte

Titlu complet Neuromarketing in pratica. 100 modi per conquistare e convincere i consumatori
Autor Roger Dooley
Limba italiană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2019
Număr pagini 187
EAN 9788850334971
Codul Libristo 37223714
Editura Apogeo
Greutatea 360
Dimensiuni 172 x 242 x 13
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo