Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Neuproduktvorankundigungen

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Neuproduktvorankundigungen Torsten Bornemann
Codul Libristo: 01783538
Editura Springer Fachmedien Wiesbaden, august 2010
Auf Basis einer branchenübergreifenden Unternehmensbefragung und mehrerer experimenteller Studien un... Descrierea completă
? points 189 b
381 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Flash on English / Carte broșată
common.buy 64 lei
Modernism from Right to Left Alan Filreis / Carte broșată
common.buy 231 lei
H. M. S Terrible and Her Naval Brigades George Crowe / Copertă tare
common.buy 210 lei
Anfechtungsrecht in Österreich und Slowenien Thomas Jurkowitsch / Carte broșată
common.buy 194 lei
Rentnerresidenzen im europaischen Sunbelt Carolin Duda / Carte broșată
common.buy 200 lei
Calwer Bibellexikon, 2 Teile Otto Betz / Copertă tare
common.buy 414 lei
Lucky Bag Victoria Wood / Carte broșată
common.buy 72 lei
Chinese Middle Classes Hsin-Huang Michael Hsiao / Carte broșată
common.buy 410 lei
Zur optimalen Besteuerung. Dieter Pohmer / Carte broșată
common.buy 529 lei
Nucleic Acid Detection Dmitry M. Kolpashchikov / Copertă tare
common.buy 639 lei
Ausgewählte Novellen Guy De Maupassant / Carte broșată
common.buy 92 lei
Bacon: The History of the Reign of King Henry VII and Selected Works Francis BaconBrian Vickers / Carte broșată
common.buy 276 lei

Auf Basis einer branchenübergreifenden Unternehmensbefragung und mehrerer experimenteller Studien untersucht Torsten Bornemann den Einfluss inhaltlicher Elemente von Produktvorankündigungen auf den Neuprodukterfolg und die Produktbeurteilung durch Kunden.Das Zeitfenster, welches zur Etablierung neuer Produkte am Markt zur Verfügung steht, wird stetig kürzer. Zahlreiche Unternehmen greifen daher auf das Instrument der Produktvorankündigung zurück, um die Marktdurchdringung neuer Produkte zu beschleunigen. Auf Basis einer branchenübergreifenden Unternehmensbefragung und mehrerer experimenteller Studien untersucht Torsten Bornemann den Einfluss inhaltlicher Elemente von Produktvorankündigungen auf den Neuprodukterfolg und die Produktbeurteilung durch Kunden.

Informații despre carte

Titlu complet Neuproduktvorankundigungen
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 147
EAN 9783834925633
ISBN 3834925632
Codul Libristo 01783538
Greutatea 204
Dimensiuni 148 x 210 x 9
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo