Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Nestle International Marketing Strategy Customisation

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Nestle International Marketing Strategy Customisation Verkha Rani
Codul Libristo: 28218658
Editura GlobeEdit, ianuarie 2020
The book is brief presents the challenges a leader with high-level education managers of Nestle abov... Descrierea completă
? points 147 b
292 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Throne of Glass Collector's Edition Sarah Janet Maas / Copertă tare
common.buy 172 lei
top
The Perks of Being a Wallflower Stephen Chbosky / Carte broșată
common.buy 48 lei
top
The Starseed Oracle Rebecca Campbell / Cărți
common.buy 106 lei
top
Sasaki and Miyano, Vol. 1 Syou Harusono / Carte broșată
common.buy 60 lei
top
Ace The Technical Pilot Interview Gary Bristow / Carte broșată
common.buy 149 lei
top
642 Tiny Things to Draw Chronicle Books / Agendă
common.buy 41 lei
top
Cat Tarot Megan Lynn Kott / Cărți
common.buy 90 lei
top
My Dress-up Darling 2 Shinichi Fukuda / Carte broșată
common.buy 67 lei
top
642 Things to Draw Chronicle Books / Agendă
common.buy 67 lei
top
Cozy Days Ira Sluyterman Van Langeweyde / Copertă tare
common.buy 147 lei
lalylala's Beetles, Bugs and Butterflies Lydia Tresselt / Copertă tare
common.buy 98 lei
Advertising Concept Book Pete Barry / Copertă tare
common.buy 143 lei
Consider Phlebas Iain M Banks / Carte broșată
common.buy 63 lei
Beautiful Poetry of Donald Trump Rob Sears / Copertă tare
common.buy 67 lei
Winter World A.G. Riddle / Carte broșată
common.buy 54 lei

The book is brief presents the challenges a leader with high-level education managers of Nestle above can face while attempting to tailor its international marketing strategy to address under different foreign market conditions along with its drivers. The brief comprises critical reflection and analysis based on Quelch al. (1986), supported with theories of Porter et al. (1986) and additional relevant academic literature and Nestle company's information. Quelch al. (1986) have highlighted the challenges in the customization of Nestle marketing strategies. Along with the critical reflection, an analysis is made based on academic literature are presented to highlight the manager of Nestle's problems with drivers behind the pressure to customize its elements. These are competitive conditions, customers, and Leader's decisions with decentralized organization structure serve as a crucial driver of tailoring its international marketing strategy for its survival. Moreover, this customization required flexibility in its brand elements, marketing-mix to target the specific country abroad of its introduction.

Informații despre carte

Titlu complet Nestle International Marketing Strategy Customisation
Autor Verkha Rani
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2020
Număr pagini 116
EAN 9786200510518
Codul Libristo 28218658
Editura GlobeEdit
Greutatea 181
Dimensiuni 152 x 229 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo