Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Negotiation Across China

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Negotiation Across China Chia Heng Liu
Codul Libristo: 06823026
Editura VDM Verlag Dr. Müller, noiembrie 2008
China has become a major topic of conversation in §academic, business and negotiation literature in... Descrierea completă
? points 198 b
421 lei -4 %
400 lei
La editor doar la comandă Expediem în 3-5 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


The Loud House Winter Special / Carte broșată
common.buy 49 lei
Nacisti vedeli, ako sa volám Lee Maya / Copertă tare
common.buy 66 lei
Incurable Case of Love, Vol. 4 / Carte broșată
common.buy 47 lei
Introduction to Modern EW Systems, Second Edition Andrea De Martino / Copertă tare
common.buy 975 lei
Doodling for Cat People Gemma Correll / Carte broșată
common.buy 46 lei
Artificial Intelligence Techniques Alan Bundy / Carte broșată
common.buy 324 lei
Prisoner of War or Illegal Enemy Combatant? Nicole McDonald / Carte broșată
common.buy 290 lei
Eroica J. P. Poley / Carte broșată
common.buy 640 lei
End of American Exceptionalism David M. Wrobel / Carte broșată
common.buy 183 lei
Heart's Pursuit Robin Lee Hatcher / Carte broșată
common.buy 88 lei
Social Policy in a Changing Society Maurice Mullard / Copertă tare
common.buy 1.000 lei
Visits by Our Friends from the "Other Side" Thomas Harrison / Carte broșată
common.buy 59 lei
curând
When Good Kids Make Bad Choices Laura Hendrickson / Carte broșată
common.buy 55 lei

China has become a major topic of conversation in §academic, business and negotiation literature in §recent times, as has the concept of guanxi §behaviour. However, we know little about how guanxi §in non-Eastern cultures, feel about this idea. For §this reason, three research questions were developed §in the Literature Review. The research methodology §is qualitative, based on the interpretivism paradigm §using a phenomenology research design. The findings §were also triangulated using the focus group §interviews. §§The research data analysis is based on the Stevick-§Colaizzi-Jeen method by Moustakas (1994). The §results show that guanxi itself is a quality built §on relationships, favours, dependence, competency, §experience and adaptation rather than inter-§organisation relationships. Furthermore, the study §of guanxi needs to be done by examining both §internal factors and external factors which §influence the negotiation of an enterprise. §Finally, guanxi strategies aim to improve: (1) §guanxi quality; (2) negotiation performance; (3) §competitive position; and (4) competitive advantage §for win-win negotiation purposes.

Informații despre carte

Titlu complet Negotiation Across China
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 252
EAN 9783639144260
Codul Libristo 06823026
Dimensiuni 149 x 223 x 20
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo