Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Muslims and the New Media

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Muslims and the New Media Goran Larsson
Codul Libristo: 04782756
Editura Taylor & Francis Ltd, septembrie 2011
Scholars from an extensive range of academic disciplines have focused on Islam in cyberspace and the... Descrierea completă
? points 496 b
1.002 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Other Side of the Night Daniel Butler / Copertă tare
common.buy 181 lei
Sozialrecht und Recht der sozialen Sicherheit. Felix Schmid / Carte broșată
common.buy 504 lei
Social Postmodernism Linda NicholsonSteven Seidman / Carte broșată
common.buy 271 lei
Lost to the Collective Kenneth M. Pinnow / Copertă tare
common.buy 412 lei
Long Presidency Julius W. Friend / Carte broșată
common.buy 371 lei
De vetula libri tres Carl von Reifitz / Carte broșată
common.buy 151 lei
Little Book of House Blessings Peter Watkins / Copertă tare
common.buy 101 lei

Scholars from an extensive range of academic disciplines have focused on Islam in cyberspace and the media, but there are few historical studies that have outlined how Muslim 'ulama' have discussed and debated the introduction and impact of these new media. "Muslims and the New Medias" explores how the introduction of the latest information and communication technologies are mirroring changes and developments within society, as well as the Middle East's relationship to the West. Examining how reformist and conservative Muslim 'ulama' have discussed the printing press, photography, the broadcasting media (radio and television), the cinema, the telephone and the Internet, case studies provide a contextual background to the historical, social and cultural situations that have influenced theological discussions; focusing on how the 'ulama' have debated the 'usefulness' or 'dangers' of the information and communication media. By including both historical and contemporary examples, this book exposes historical trajectories as well as different (and often contested) positions in the Islamic debate about the new media.

Informații despre carte

Titlu complet Muslims and the New Media
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2011
Număr pagini 234
EAN 9781409427506
ISBN 1409427501
Codul Libristo 04782756
Greutatea 594
Dimensiuni 242 x 169 x 21
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo