Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Music, Management, Marketing, and Law

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Music, Management, Marketing, and Law Phil Graham
Codul Libristo: 20227434
Editura Springer Nature Switzerland AG, aprilie 2019
This collection of interviews captures a period of historic change for the global music business alo... Descrierea completă
? points 346 b
688 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Haunting Adeline H. D. Carlton / Carte broșată
common.buy 137 lei
How Music Got Free Stephen Witt / Carte broșată
common.buy 76 lei
Autorské právo a práva související collegium / Carte broșată
common.buy 96 lei
Music Business For Dummies Loren Weisman / Carte broșată
common.buy 130 lei
All You Need to Know about the Music Business Donald S Passman / Copertă tare
common.buy 319 lei
Musikrecht. Die Antworten Barbara Berndorff / Copertă tare
common.buy 141 lei
Music Copyright Manual / Carte broșată
common.buy 251 lei
Level Film Studies Sarah Casey Benyahia / Copertă tare
common.buy 984 lei
Praxishandbuch Musikrecht Hans-Jürgen Homann / Copertă tare
common.buy 802 lei
Ghouls, Gimmicks, and Gold Kevin Heffernan / Copertă tare
common.buy 674 lei

This collection of interviews captures a period of historic change for the global music business along with a wealth of professional knowledge that extends from the late 1960s through to late 2012 when the interviews were conducted. They record the experiences and insights of people who helped to shape a global business that is quickly passing into history and transforming into something entirely new, often because of decisions the interviewees have been directly involved in making. The material includes the aesthetic, artistic, technical, commercial, legal, and strategic aspects of the music industry. What is said is timeless in its historical significance for the music business and in its relevance for researchers engaged in studies on the dynamics of change in the global commercial music landscape.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo