Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Multinational Management

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Multinational Management Rien T. Segers
Codul Libristo: 09480154
Editura Springer International Publishing AG, ianuarie 2016
This casebook demonstrates that the future of global business lies in how well the multinational lan... Descrierea completă
? points 161 b
324 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Macroeconomics Rudiger Dornbusch / Carte broșată
common.buy 423 lei
Multinational Corporations and Host Communities PHD CHRISTI YORGURE / Copertă tare
common.buy 203 lei
Antoni Szalowski Elzbieta Szczurko / Copertă tare
common.buy 760 lei
Born Globals, Networks, and the Large Multinational Enterprise Shameen Prashantham / Copertă tare
common.buy 1.000 lei
Old Swedes' Church of St. James of Kingsess, 1762 PHILADELPHIA. ST. JA / Copertă tare
common.buy 170 lei
Blue Dahlia Nora Roberts / Carte broșată
common.buy 59 lei
Lauschen un Rimels Neue Folge Fritz Reuter / Carte broșată
common.buy 211 lei

This casebook demonstrates that the future of global business lies in how well the multinational landscape is charted and how the importance of Asian market leaders is deeply embedded in it. It offers international management students and researchers an extensive guide to the business history, strategy development, and foreign market entry modes used by emerging Asian multinationals. The cases focus on well-known companies such as Lenovo, Alibaba, Infosys, Huawei, Panasonic, and Rakuten. These companies, all of which generate huge revenues in their own countries (e.g. in China, India, South Korea, Taiwan, Vietnam), are now becoming increasingly sophisticated and striving to become global brands, while also enjoying the active support of their governments in terms of their international business.§§Readers will learn about the current multinational landscape in Asia, the management challenges, and the future implications for traditional western companies seeking to retain their market share. Chapters on corporate entrepreneurship, human resource management and intercultural competence, and current branding trends in Asia will provide a cutting-edge update on international business strategy for students and practitioners alike.§§

Informații despre carte

Titlu complet Multinational Management
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2016
Număr pagini 363
EAN 9783319230115
ISBN 3319230115
Codul Libristo 09480154
Greutatea 730
Dimensiuni 160 x 246 x 26
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo