Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Multichannel-Marketing-Handbuch

Limba germanăgermană
Carte Copertă tare
Carte Multichannel-Marketing-Handbuch Oliver Merx
Codul Libristo: 01564033
Multichannel steht für die Integration unterschiedlicher Medien wie Print, TV, Online, PDA, WAP, SMS... Descrierea completă
? points 232 b
470 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Chew Volume 5: Major League Chew John Layman / Carte broșată
common.buy 61 lei
The Fall of Arthur J.R.R. Tolkien / Carte
common.buy 65 lei
Kúpeľňa na jednotku Erika Kuhnová / Copertă tare
common.buy 49 lei
PET/CT in Clinical Practice Lynch / Carte broșată
common.buy 326 lei
Die Frequenzen Clemens J. Setz / Carte broșată
common.buy 61 lei
Bel-Ami Guy de Maupassant / Carte broșată
common.buy 52 lei
Passive and Active Measurement Michalis Faloutsos / Carte broșată
common.buy 326 lei
Developing Backbone.js Applications Adnan Osmani / Carte broșată
common.buy 195 lei
Humor in Infants Gina C. Mireault / Carte broșată
common.buy 355 lei
Articles and Essays Samir Sobhy / Carte broșată
common.buy 38 lei
Classical Political Economy William O. Thweatt / Copertă tare
common.buy 643 lei
Der Mond über Soho Bertolt Brecht / Carte broșată
common.buy 70 lei
Analogy and Structure R. Skousen / Copertă tare
common.buy 989 lei

Multichannel steht für die Integration unterschiedlicher Medien wie Print, TV, Online, PDA, WAP, SMS u.ä. Der gleiche Content wird so in verschiedenen Lebenssituationen gleichermaßen erreichbar gemacht: In Autos werden mobile Dienste verfügbar sein. Zuhause können die gleichen Dienste über das Internet abgerufen werden. Genutzt werden Multichannel-Strategien von Medienunternehmen wie Rundfunk- und Fernsehsendern, Verlagen sowie von Handels- und Reiseunternehmen, also quer über alle Branchen hinweg. Das Buch stellt bereits realisierte Multichannel-Projekte dar, darüber hinaus gibt es Einblick in die Strategien von Unternehmen, die Multichannel-Strategien umsetzen wollen. In diesem Werk werden unterschiedliche Aspekte des Themas sowohl thematisch gegliedert (Strategie, Projekte, Technik, Content etc.) als auch von den verschiedensten Spezialisten führender Unternehmen praxisgerecht dargestellt.

Informații despre carte

Titlu complet Multichannel-Marketing-Handbuch
Limba germană
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2003
Număr pagini 384
EAN 9783540430988
ISBN 3540430989
Codul Libristo 01564033
Greutatea 714
Dimensiuni 156 x 234 x 22
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo