Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Multi-channel Service Design

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Multi-channel Service Design Luuk Simons
Codul Libristo: 06819634
Editura VDM Verlag, noiembrie 2008
An ancient Chinese text already shows an impassioned§plea for customer oriented service as a way to§... Descrierea completă
? points 230 b
463 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Graded Mental Arithmetic Frank J Browne / Copertă tare
common.buy 189 lei
Indigenous People And Entrepreneurship In Kandhamal Siddhartha Sankar Dash / Carte broșată
common.buy 282 lei
Naked Beneath My Clothes Rita Rudner / Copertă tare
common.buy 136 lei
Modelling Molecular Self-Organisation Sara Fortuna / Carte broșată
common.buy 282 lei

An ancient Chinese text already shows an impassioned§plea for customer oriented service as a way to§develop customer relations and guarantee future§business. This is similar to recent Customer§Relationship Management literature which describes§service encounters as the moments of truth in which§service providers can make or break future customer§value. Still, inside large firms, call centers often§focus on cost efficiencies, the Internet department§may well look like an IT department and account§managers are most likely focused on selling enough§new products to meet the next quarterly targets.§Orchestrating the efforts of these departments into§an enchanting serenade for the customer is quite a§challenge.§§The rise of the Internet has introduced new§possibilities for firms to serve customers. But how§to position those new Internet services in relation§to other contact channels? And which departments§should be involved, and how? This book describes a§fast and effective method to design new Internet§services that really add value for customers and§create service coherence across channels. As such, it§should be useful to Internet- and other channel§professionals.

Informații despre carte

Titlu complet Multi-channel Service Design
Autor Luuk Simons
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 228
EAN 9783639106848
ISBN 3639106849
Codul Libristo 06819634
Editura VDM Verlag
Greutatea 308
Dimensiuni 152 x 229 x 12
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo