Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Multi-Channel-Retailing

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Multi-Channel-Retailing Hanna Schramm-Klein
Codul Libristo: 07087106
Editura Deutscher Universitats-Verlag, februarie 2003
Der Einsatz von Multi-Channel-Systemen als Erscheinungsform der Vertriebs- bzw. Distributionspolitik... Descrierea completă
? points 261 b
524 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Money Changes Everything William N. Goetzmann / Copertă tare
common.buy 205 lei
curând
Jingle Bells & Other Nursery Rhymes Pegasus / Carte broșată
common.buy 16 lei
Moving Pageant Rick Allen / Copertă tare
common.buy 260 lei
Queens Before the Conquest Matthew Hall / Copertă tare
common.buy 215 lei
Assessment of Development Results United Nations Development Programme / Carte broșată
common.buy 104 lei
Molecular Biology of Plant Viruses Chuni L. Mandahar / Carte broșată
common.buy 981 lei
Stimmungsbilder Malwida Von Meysenbug / Copertă tare
common.buy 204 lei
Theophilus Trent Benjamin Franklin Taylor / Carte broșată
common.buy 119 lei
curând
Voices from the Set Tony Macklin / Copertă tare
common.buy 254 lei
Transitionsprozesse in Richtung Nachhaltigkeit Ulrike Bechtold / Carte broșată
common.buy 344 lei
History of the Donner Party C F (Charles Fayette) McGlashan / Copertă tare
common.buy 183 lei
Development Issues in Global Governance Benedicte Bull / Copertă tare
common.buy 1.346 lei
Coherence and Quantum Optics VIII N. P. Bigelow / Carte broșată
common.buy 1.267 lei
Low-Energy Electron Diffraction Michel A. VanHove / Carte broșată
common.buy 324 lei
Lessons for Children, from Two to Three Years Old. Mrs. Barbauld / Carte broșată
common.buy 102 lei
Secure Broadcast Communication Adrian Perrig / Carte broșată
common.buy 638 lei

Der Einsatz von Multi-Channel-Systemen als Erscheinungsform der Vertriebs- bzw. Distributionspolitik hat in Handelsunternehmen eine lange Tradition. In den letzten Jahren hat das Interesse am Multi-Channel-Retailing jedoch auf Grund neuer technologischer Entwicklungen und des Bedeutungsgewinns des Internets erheblich zugenommen.§Hanna Schramm-Klein analysiert die Wirkungen von Multi-Channel-Systemen auf das individuelle Konsumentenverhalten. Dazu entwickelt sie im Sinne eines konfirmatorisch-explikativen Ansatzes ein komplexes Wirkungsmodell, das sie mithilfe einer großzahligen empirischen Untersuchung überprüft. Es zeigt sich, dass Multi-Channel-Systeme bei Betonung von Ähnlichkeit und Konsistenz in der Ausgestaltung als Strategie zur Steigerung des "Share of Customer" eingesetzt werden können und dass sie sich positiv auf Kundenverhalten und -bindung auswirken.

Informații despre carte

Titlu complet Multi-Channel-Retailing
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2003
Număr pagini 430
EAN 9783824477692
ISBN 3824477696
Codul Libristo 07087106
Greutatea 550
Dimensiuni 148 x 210 x 24
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo