Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Moral Markets

Carte Moral Markets Nico Stehr
Codul Libristo: 04830434
Editura Taylor & Francis Ltd, iulie 2008
Nothing affects modern society more than the decisions made in the marketplace, especially (but not... Descrierea completă
? points 236 b
474 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


curând
Broad Peak Richard Sale / Carte broșată
common.buy 127 lei
Classic Folk Tales Nicola Baxter / Copertă tare
common.buy 48 lei
Latin Analyst on Modern Philological Principles Josiah Willard Gibbs / Copertă tare
common.buy 178 lei
Die Mütter-Mafia, 1 DVD Kerstin Gier / DVD
common.buy 84 lei
State, Power, Socialism Nicos Poulantzas / Carte broșată
common.buy 196 lei
curând
Camus Ray Davison / Copertă tare
common.buy 528 lei
Alan Watts - Here and Now Peter J. Columbus / Copertă tare
common.buy 605 lei
Collaborative Evaluations Liliana Rodriguez-Campos / Carte broșată
common.buy 273 lei
Theology of the Shorter Pauline Letters Karl P. DonfriedI. Howard Marshall / Carte broșată
common.buy 287 lei

Nothing affects modern society more than the decisions made in the marketplace, especially (but not only) the judgments of consumers. Stehr's designation of a new stage in modern societies with the term "moral markets" signals a further development in the social evolution of markets. Market theories still widely in use today emerged in a society that no longer exists. Consumers were hardly in evidence at all in early theories of the market. Today, growing affluence, greater knowledge, and high-speed communication among consumers builds into the marketplace notions of fairness, solidarity, environment, health, and political considerations imbued with a long-term perspective that can disrupt short-term pursuits of the best buy. Importantly, such social goals, individual apprehensions, and modes of consumer conduct become inscribed today in products and services offered in the marketplace, as well as in the rules and regulations that govern market relations. Stehr uses examples to illustrate these trends and build new theory fitting today's changing consumerism.

Informații despre carte

Titlu complet Moral Markets
Autor Nico Stehr
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 288
EAN 9781594514579
ISBN 1594514577
Codul Libristo 04830434
Greutatea 408
Dimensiuni 152 x 229 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo