Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Moral - Kommunikation - Organisation

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Moral - Kommunikation - Organisation Friederike Schultz
Codul Libristo: 01554462
Editura Vs Verlag Fur Sozialwissenschaften, septembrie 2011
Friederike Schultz diskutiert Funktionen und Wirkungen von organisationaler und gesellschaftlicher M... Descrierea completă
? points 175 b
353 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Möge die Stunde kommen Jeffrey Archer / Carte broșată
common.buy 56 lei
Pagan Portals - Runes Kylie Holmes / Carte broșată
common.buy 63 lei
Inside Track to Successful Academic Writing Amy Gillett / Carte broșată
common.buy 175 lei
Akupunktur - Lehrbuch und Poster Gabriel Stux / Carte
common.buy 583 lei
Lehrbuch Yan Yin / Carte broșată
common.buy 78 lei
Daisy aus Fukushima Reiko Momochi / Carte broșată
common.buy 62 lei
Constantin Caratheodory Maria Georgiadou / Carte broșată
common.buy 582 lei
Introduction to the Study of the Moon Zdenek Kopal / Carte broșată
common.buy 324 lei
Science and Empire Paul F. Cranefield / Carte broșată
common.buy 348 lei
Liebe zwischen Stadt und Feld Yvonne Sophie Thöne / Carte broșată
common.buy 254 lei
Felix Plampuddel erzahlt Ute Matejka / Carte broșată
common.buy 98 lei
Iermola Joseph Ignatius Kraszewski / Carte broșată
common.buy 43 lei
Embodied Interaction Jürgen Streeck / Carte broșată
common.buy 242 lei
Fifty-first in France Ross Capt Robert B / Carte broșată
common.buy 109 lei

Friederike Schultz diskutiert Funktionen und Wirkungen von organisationaler und gesellschaftlicher Moralkommunikation, die auf normativen Menschenbildern beruht. Wissenschaftssoziologisch und -historisch analysiert sie normative Konzepte und Theorien der Wirtschaftskommunikation (u. a. Corporate Social Responsibility, Unternehmenskultur), der Politischen Kommunikation (u.a. Propaganda) und des Journalismus (u.a. normative Publizistik) des 20. und 21. Jahrhunderts. Die Autorin belegt, dass die ausgewählten Konzepte partiell Manifestationen eines ?normativen Paradigmas? darstellen, das auf Gemeinsamkeiten im normativen Menschenbild (Masse/Elite) als nicht zu hinterfragendem Basisaxiom und somit auf Moralkommunikation beruht.

Informații despre carte

Titlu complet Moral - Kommunikation - Organisation
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 413
EAN 9783531182704
ISBN 3531182706
Codul Libristo 01554462
Greutatea 494
Dimensiuni 148 x 210 x 22
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo